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ドライバーのシートベルトの使用は、朝の到着時間中に2つのキャンパス駐車場の入り口で観察されました。11日間のベースラインの後、シートベルトを促したチラシが着信車のドライバーに渡されました。1つの駐車場で、すべてのチラシが賞を獲得する機会を提供しました(継続的な報酬)。2番目のロットでは、シートベルトの着用者に与えられたチラシのみが賞品を獲得する機会を含めました(偶発的な報酬)。24連続の観察日の後、これらの介入は14日間の撤退の間削除されました。車両のナンバープレートの記録により、実験条件への繰り返しの露出に対する個人あたりのベルト使用量の分析が可能になりました。偶発的な報酬介入を伴うロットでは、平均ベルトの使用量はベースライン中は26.3%、治療中は45.7%、離脱中に37.9%でした。非継続的な報酬ロットでは、ベルト摩耗の平均割合はベースライン中は22.2%、治療中は24.1%、離脱中は21.8%でした。個人あたりの繰り返しの曝露の分析により、偶発的な報酬のみがベルトの摩耗の大幅な増加に影響を与え、初期のインセンティブプロンプトの後に影響の大部分が発生したことが示されました。
ドライバーのシートベルトの使用は、朝の到着時間中に2つのキャンパス駐車場の入り口で観察されました。11日間のベースラインの後、シートベルトを促したチラシが着信車のドライバーに渡されました。1つの駐車場で、すべてのチラシが賞を獲得する機会を提供しました(継続的な報酬)。2番目のロットでは、シートベルトの着用者に与えられたチラシのみが賞品を獲得する機会を含めました(偶発的な報酬)。24連続の観察日の後、これらの介入は14日間の撤退の間削除されました。車両のナンバープレートの記録により、実験条件への繰り返しの露出に対する個人あたりのベルト使用量の分析が可能になりました。偶発的な報酬介入を伴うロットでは、平均ベルトの使用量はベースライン中は26.3%、治療中は45.7%、離脱中に37.9%でした。非継続的な報酬ロットでは、ベルト摩耗の平均割合はベースライン中は22.2%、治療中は24.1%、離脱中は21.8%でした。個人あたりの繰り返しの曝露の分析により、偶発的な報酬のみがベルトの摩耗の大幅な増加に影響を与え、初期のインセンティブプロンプトの後に影響の大部分が発生したことが示されました。
The seat belt usage of drivers was observed at the entrance to two campus parking lots during morning arrival times. After 11 days of baseline, fliers which prompted seat belt wearing were handed to drivers of incoming vehicles. At one parking lot all fliers offered a chance to win a prize (noncontingent rewards); while at the second lot only those fliers given to seat belt wearers included a chance to win a prize (contingent rewards). After 24 consecutive observation days, these interventions were removed for 14 days of withdrawal. The recording of vehicle license plates enabled an analysis of belt usage per individual over repeated exposures to the experimental conditions. At the lot with the contingent reward intervention, mean belt usage was 26.3% during baseline, 45.7% during treatment, and 37.9% during withdrawal. At the noncontingent reward lot, the mean percentage of belt wearing was 22.2% during baseline, 24.1% during treatment, and 21.8% during withdrawal. The analysis of repeated exposures per individual verified that only contingent rewards influenced substantial increases in belt wearing, and showed that most of the influence occurred after the initial incentive prompt.
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