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Journal of the National Medical Association2007Sep01Vol.99issue(9)

なぜアフリカ系アメリカ人の医師がもっとないのですか?医学のキャリアに関するアフリカ系アメリカ人の学生の視点の定性的研究と探索的調査

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PMID:17913107DOI:
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

目的:アフリカ系アメリカ人はアメリカ人の13%を占めていますが、米国の医師の4%のみです。この格差の理由は不明です。この研究の目的は、医学のキャリアを追求するアフリカ系アメリカ人の障壁に関するアフリカ系アメリカ人の高校生の視点を特定することでした。 方法:フォーカスグループインタビュー(15の質問で構成される)は、生徒の89%がアフリカ系アメリカ人であるミルウォーキー公立高校に通うアフリカ系アメリカ人の高校ジュニアについて行われました。2つのフォーカスグループは2006年に実施され、接地理論を使用して転写および分析されました。 結果:2つのフォーカスグループでインタビューされた12人の学生の平均年齢は17歳でした。学生の両親の41%は高校卒業生でした。学生が引用した医師になるための主要な障壁には、財政的制約、医学に関する知識の欠如、家や学校での励ましのほとんど/なし、学問的に優れていることに関する否定的なピアビュー、コミュニティやテレビでのアフリカ系アメリカ人の役割モデルの欠如、医学の人種差別、そしてお金を稼ぐためのより簡単で魅力的な代替品が含まれます。生徒たちは、アフリカ系アメリカ人の医師の数を増やすと、患者と医師のコミュニケーションと関係が向上すると述べ、学校で医学にさらされ、若い年齢での指導、より多くのロールモデルがあれば、より多くのアフリカ系アメリカ人が医師になると述べました。 結論:財政的制約、キャリアとしての医学への露出不足、家庭や学校での励まし、ロールモデルの欠如、およびマイナスピアプレッシャーは、アフリカ系アメリカ人の医師労働力の人種的格差に寄与する可能性があります。若い年齢での職業としての医学への曝露は、アフリカ系アメリカ人の医師の数を増やす可能性があります。

目的:アフリカ系アメリカ人はアメリカ人の13%を占めていますが、米国の医師の4%のみです。この格差の理由は不明です。この研究の目的は、医学のキャリアを追求するアフリカ系アメリカ人の障壁に関するアフリカ系アメリカ人の高校生の視点を特定することでした。 方法:フォーカスグループインタビュー(15の質問で構成される)は、生徒の89%がアフリカ系アメリカ人であるミルウォーキー公立高校に通うアフリカ系アメリカ人の高校ジュニアについて行われました。2つのフォーカスグループは2006年に実施され、接地理論を使用して転写および分析されました。 結果:2つのフォーカスグループでインタビューされた12人の学生の平均年齢は17歳でした。学生の両親の41%は高校卒業生でした。学生が引用した医師になるための主要な障壁には、財政的制約、医学に関する知識の欠如、家や学校での励ましのほとんど/なし、学問的に優れていることに関する否定的なピアビュー、コミュニティやテレビでのアフリカ系アメリカ人の役割モデルの欠如、医学の人種差別、そしてお金を稼ぐためのより簡単で魅力的な代替品が含まれます。生徒たちは、アフリカ系アメリカ人の医師の数を増やすと、患者と医師のコミュニケーションと関係が向上すると述べ、学校で医学にさらされ、若い年齢での指導、より多くのロールモデルがあれば、より多くのアフリカ系アメリカ人が医師になると述べました。 結論:財政的制約、キャリアとしての医学への露出不足、家庭や学校での励まし、ロールモデルの欠如、およびマイナスピアプレッシャーは、アフリカ系アメリカ人の医師労働力の人種的格差に寄与する可能性があります。若い年齢での職業としての医学への曝露は、アフリカ系アメリカ人の医師の数を増やす可能性があります。

PURPOSE: African Americans comprise 13% of Americans but only 4% of U.S. physicians. The reasons for this disparity are unclear. The purpose of this study was to identify African-American high-school student perspectives on barriers to African Americans pursuing careers in medicine. METHOD: Focus group interviews (consisting of 15 questions) were conducted of African-American high-school juniors attending a Milwaukee public high school in which 89% of students are African Americans. The two focus groups were conducted in 2006, transcribed and analyzed using grounded theory. RESULTS: The 12 students interviewed in two focus groups had a mean age of 17 years; 41% of students' parents were high-school graduates. Major barriers to becoming a physician cited by students included financial constraints, lack of knowledge about medicine, little/no encouragement at home or in school, negative peer views on excelling academically, lack of African-American role models in the community and on TV, racism in medicine, and easier and more appealing alternatives for making money. Students stated that increasing the number of African-American physicians would enhance patient-physician communication and relationships, and more African Americans would become physicians if there were greater exposure to medicine in schools, more guidance at a younger age and more role models. CONCLUSION: Financial constraints, insufficient exposure to medicine as a career, little encouragement at home and in schools, lack of role models, and negative peer pressure may contribute to racial disparities in the physician workforce for African Americans. Exposure at a young age to role models and to medicine as a profession might increase the number of African American physicians.

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