Loading...
The Journal of trauma2008Nov01Vol.65issue(5)

時速65マイルの全国的な速度制限で自動車の負傷の削減のコストメリット(mph)

,
,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

背景:速度制限を時速65マイル(MPH)に全国的に削減することは、毎年2,985人の命を救う可能性があります。この傷害防止戦略を実施する潜在的なコスト削減を測定するために、現在の研究を引き受けました。 方法:国道交通安全局のクラッシュコストソフトウェアを使用して、2003年に65 mphを超える速度制限がある29州の自動車の負傷のコストを決定しました。クラッシュコストは、自動車事故に関連する生涯経済コストを推定します。次に、速度制限が全国で時速65マイルに減少した場合、予想されるクラッシュ数と関連するコストを計算しました。削減後の推定クラッシュ率は、州を最大65 mphと65 mphの速度制限と比較することにより、車両マイル、安全ベルトの使用、およびその他の交絡因子に合わせて調整されました。潜在的な節約は、2つのコストの違いとして定義されました。 結果:速度制限が65 mphに制限された潜在的な節約は、年間130億ドルです。これらの節約は、自動車事故の総経済的影響の約6%を反映しています(2000年には2,310億ドル)。これらのコストを視野に入れるために、National Highway Traffic Administrationは、安全ベルトの使用により年間節約500億ドル、エアバッグで19億4,000万ドル、オートバイヘルメットで6億7000万ドルを推定しています。 結論:速度制限を65 mphに全国的に削減することは、毎年130億ドルを全国的に節約する可能性があります。したがって、速度制限に関する立法措置は、自動車の負傷や死亡を減らすだけでなく、大幅なコスト削減も提供します。

背景:速度制限を時速65マイル(MPH)に全国的に削減することは、毎年2,985人の命を救う可能性があります。この傷害防止戦略を実施する潜在的なコスト削減を測定するために、現在の研究を引き受けました。 方法:国道交通安全局のクラッシュコストソフトウェアを使用して、2003年に65 mphを超える速度制限がある29州の自動車の負傷のコストを決定しました。クラッシュコストは、自動車事故に関連する生涯経済コストを推定します。次に、速度制限が全国で時速65マイルに減少した場合、予想されるクラッシュ数と関連するコストを計算しました。削減後の推定クラッシュ率は、州を最大65 mphと65 mphの速度制限と比較することにより、車両マイル、安全ベルトの使用、およびその他の交絡因子に合わせて調整されました。潜在的な節約は、2つのコストの違いとして定義されました。 結果:速度制限が65 mphに制限された潜在的な節約は、年間130億ドルです。これらの節約は、自動車事故の総経済的影響の約6%を反映しています(2000年には2,310億ドル)。これらのコストを視野に入れるために、National Highway Traffic Administrationは、安全ベルトの使用により年間節約500億ドル、エアバッグで19億4,000万ドル、オートバイヘルメットで6億7000万ドルを推定しています。 結論:速度制限を65 mphに全国的に削減することは、毎年130億ドルを全国的に節約する可能性があります。したがって、速度制限に関する立法措置は、自動車の負傷や死亡を減らすだけでなく、大幅なコスト削減も提供します。

BACKGROUND: Nationwide reduction of speed limits to 65 miles per hour (mph) has the potential to save 2,985 lives every year. We undertook the current study to measure potential cost savings of implementing this injury prevention strategy. METHODS: Using the National Highway Traffic Safety Administration's CRASHCOST software, we determined costs of motor vehicle injuries in the 29 states with speed limits exceeding 65 mph in 2003. CRASHCOST estimates lifetime economic costs associated with motor vehicle crashes. Next, we calculated the expected number of crashes, and associated costs, if speed limits were reduced to 65 mph nationwide. Estimated crash rates after reduction were derived by comparing states with speed limits up to 65 mph versus >65 mph, adjusted for vehicle miles traveled, safety belt use, and other confounders. Potential savings were defined as the difference between the two costs. RESULTS: Estimated potential savings with restriction of speed limits to 65 mph is $13 billion annually, including a $2 billion reduction in trauma care costs. These savings reflect approximately 6% of the total economic impact of motor vehicle crashes ($231 billion in 2000). To put these costs into perspective, National Highway Traffic Safety Administration estimates $50 billion in annual savings with safety belt use, $1.94 billion with airbags, and $670 million with motorcycle helmets. CONCLUSIONS: Nationwide reduction of speed limits to 65 mph has the potential to save $13 billion nationally every year. Hence, legislative action on speed limits will not only reduce motor vehicle injuries and deaths, but will also provide significant cost savings.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google