著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
この研究では、新しい暴力防止プログラムを改善するためのプロセス評価方法の有用性、平和コミュニティ向けの青少年エンパワーメントソリューション(はい)を示しています。はいプログラムは、若い青少年に近所の大人の擁護者とのコミュニティ改善プロジェクトを計画し、完了するよう権限を与えました。プロセス評価方法には、学生とのアンケートとフォーカスグループ、および近隣の支持者とのインタビューが含まれていました。プロセス評価結果2年目のプログラムの改善。2年目のプログラム年度以降のプロセス評価の結果、プログラムの改善は、プログラムスタッフと近隣の支持者の学生評価の向上に関連していることが示唆されました。学生と近所の支持者は、2年目のプログラムの年以降に肯定的な経験の増加を報告しましたが、コミュニティ改善プロジェクトにおいて世代間で働くことの課題に注目し続けました。
この研究では、新しい暴力防止プログラムを改善するためのプロセス評価方法の有用性、平和コミュニティ向けの青少年エンパワーメントソリューション(はい)を示しています。はいプログラムは、若い青少年に近所の大人の擁護者とのコミュニティ改善プロジェクトを計画し、完了するよう権限を与えました。プロセス評価方法には、学生とのアンケートとフォーカスグループ、および近隣の支持者とのインタビューが含まれていました。プロセス評価結果2年目のプログラムの改善。2年目のプログラム年度以降のプロセス評価の結果、プログラムの改善は、プログラムスタッフと近隣の支持者の学生評価の向上に関連していることが示唆されました。学生と近所の支持者は、2年目のプログラムの年以降に肯定的な経験の増加を報告しましたが、コミュニティ改善プロジェクトにおいて世代間で働くことの課題に注目し続けました。
This study illustrates the utility of process evaluation methods for improving a new violence prevention program, Youth Empowerment Solutions for Peaceful Communities (YES). The YES program empowered young adolescents to plan and complete community improvement projects with neighborhood adult advocates. The process evaluation methods included questionnaires and focus groups with students and interviews with neighborhood advocates. Process evaluation results guided program improvements for the second year. The process evaluation results after the second program year suggested that the program improvements were associated with higher student ratings of program staff and neighborhood advocates. The students and neighborhood advocates reported increased positive experiences after the second program year, but continued to note the challenges of working inter-generationally on community improvement projects.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。