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The Journal of applied psychology2012Jan01Vol.97issue(1)

動機付けの文化的知性、組織の多様性の環境、および文化的販売のマルチレベルの調査:米国の不動産会社からの証拠

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文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

マルチレベルの理論的枠組みを採用して、著者は、動機付けの文化的知性が個々の文化的販売にどのように影響するかを調べました。これは、異なる文化的起源の人々の間で発生する住宅取引の数です。米国の26の不動産会社で雇用された305の不動産業者からのデータは、個人の動機付けの文化的知性が自分の文化的販売と積極的に関連していることを実証しました。この前向きな関係は、会社の動機付け文化的知性と多様性の環境によって強化されています。著者は、異文化間の対人的相互作用を含む職場の文脈における彼らの発見の理論的および実際的な意味について議論します。

マルチレベルの理論的枠組みを採用して、著者は、動機付けの文化的知性が個々の文化的販売にどのように影響するかを調べました。これは、異なる文化的起源の人々の間で発生する住宅取引の数です。米国の26の不動産会社で雇用された305の不動産業者からのデータは、個人の動機付けの文化的知性が自分の文化的販売と積極的に関連していることを実証しました。この前向きな関係は、会社の動機付け文化的知性と多様性の環境によって強化されています。著者は、異文化間の対人的相互作用を含む職場の文脈における彼らの発見の理論的および実際的な意味について議論します。

Adopting a multilevel theoretical framework, the authors examined how motivational cultural intelligence influences individual cultural sales--the number of housing transactions occurring between people of different cultural origins. Data from 305 real estate agents employed at 26 real estate firms in the United States demonstrated that an individual's motivational cultural intelligence is positively related to his or her cultural sales. This positive relationship is enhanced by the firm's motivational cultural intelligence and diversity climate. The authors discuss the theoretical and practical implications of their findings in a workplace context that involves cross-cultural interpersonal interactions.

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