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背景:肥満の速度は上昇しており、以前の研究では、これがヘルスケアの設定では効果的に対処されていないことが示唆されています。看護師は患者のライフスタイル管理にますます関与しており、患者と体重を議論する障壁を理解することは、体重管理の成功を増やす可能性があります。肥満管理は、看護学生が装備する必要がある役割であり、肥満の増加率に取り組む将来のトレーニング開発をターゲットにする可能性が高くなります。 目的:肥満の認識、患者の体重管理の成功に対する潜在的な障壁と看護学生のトレーニングニーズを探ること。 方法:20人の看護学生との定性的な半構造化されたインタビューが実施されました。audiotapedインタビューは逐語的に転写され、根拠のある理論の原則によって通知された帰納的テーマアプローチを使用して分析されました。 結果:参加者は、患者ケアに対する医療慣行における否定的な態度の影響など、医療慣行における肥満を管理するという課題を報告しました。トレーニングの中核として認識されていましたが、看護学生は患者と体重管理について議論する自信と技術に欠けていました。参加者はまた、看護カリキュラムを肥満に焦点を当てていないと認識し、高度なコミュニケーションスキルトレーニングの必要性を報告しました。 結論:重要と見なされていますが、看護師は体重管理を促進するスキルが不足しており、看護師が問題のブローチに失敗します。 実践の意味:看護師教育者は、この分野でカリキュラムの開発を行う際に、現在の学生の認識を考慮する必要があります。
背景:肥満の速度は上昇しており、以前の研究では、これがヘルスケアの設定では効果的に対処されていないことが示唆されています。看護師は患者のライフスタイル管理にますます関与しており、患者と体重を議論する障壁を理解することは、体重管理の成功を増やす可能性があります。肥満管理は、看護学生が装備する必要がある役割であり、肥満の増加率に取り組む将来のトレーニング開発をターゲットにする可能性が高くなります。 目的:肥満の認識、患者の体重管理の成功に対する潜在的な障壁と看護学生のトレーニングニーズを探ること。 方法:20人の看護学生との定性的な半構造化されたインタビューが実施されました。audiotapedインタビューは逐語的に転写され、根拠のある理論の原則によって通知された帰納的テーマアプローチを使用して分析されました。 結果:参加者は、患者ケアに対する医療慣行における否定的な態度の影響など、医療慣行における肥満を管理するという課題を報告しました。トレーニングの中核として認識されていましたが、看護学生は患者と体重管理について議論する自信と技術に欠けていました。参加者はまた、看護カリキュラムを肥満に焦点を当てていないと認識し、高度なコミュニケーションスキルトレーニングの必要性を報告しました。 結論:重要と見なされていますが、看護師は体重管理を促進するスキルが不足しており、看護師が問題のブローチに失敗します。 実践の意味:看護師教育者は、この分野でカリキュラムの開発を行う際に、現在の学生の認識を考慮する必要があります。
BACKGROUND: Rates of obesity are rising and previous research suggests this is not effectively dealt with in healthcare settings. Nurses are increasingly involved in lifestyle management of patients, and understanding the barriers to discussing weight with patients is likely to increase successful weight management. Obesity management is a role that nursing students will need to be equipped with and more likely to be targeted for future training developments in tackling the increasing rates of obesity. OBJECTIVES: To explore the perceptions of obesity, potential barriers to successful patient weight management and training needs of nursing students. METHODS: Qualitative, semi-structured interviews were conducted with 20 nursing students. Audiotaped interviews were transcribed verbatim and analysed using an inductive thematic approach informed by principles of grounded theory. RESULTS: Participants reported the challenge of managing obesity in healthcare practice, such as the impact of negative attitudes in healthcare practice on patient care. Although perceived as core to their training, nursing students lacked the confidence and techniques to discuss weight management with patients. Participants also perceived the nursing curriculum as lacking a focus on obesity, and reported a need for advanced communication skills training. CONCLUSION: Although seen as important, nurses lack the skills to facilitate weight management, leading to nurses failing to broach the issue. PRACTICE IMPLICATIONS: Nurse educators should consider the perceptions of current students when making curriculum developments in this area.
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