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背景/目的:選択点のプロンプトは一貫して階段の登山を増加させますが、メッセージコンテンツの実験的比較はまれです。ここでは、階段の登山から得られる健康結果に関する複雑さが異なる2つのメッセージの影響を比較しました。 方法:同一の39段階の階段と隣接するエスカレーターによって退出される2つの独立したプラットフォームを備えた英国の駅では、オブザーバーは午前8時から旅行者の上昇方法と性別を記録しました。午前10時まで2008年2月/3月の2つの平日(n = 48,697)。ベースライン観測(2週間)は、3週間のポスター段階に先行しました。メッセージの複雑さが異なる2つのポスター(594×841 mm)は、上昇方法間の選択点に配置され、1つはステーションの両側に同時に配置されました。ロジスティック回帰分析は2010年4月に実施されました。 結果:オムニバス分析には、介入(OR = 1.07、CI = 1.02-1.13、p = .01)および歩行者の交通量(OR = 5.42、CI = 3.05-9.62、p <.001)の主な効果が含まれていました。複合体(OR = 1.10、CI = 1.02-1.18、p = .01)および単純なメッセージ(OR = 1.07、CI = 1.01-1.13、p = .02)で同様の効果が発生しました。。忙しい期間中に複雑なメッセージの有効性が低下しました(OR = 0.36、CI = 0.20-0.66、p = .001)が、単純なメッセージはこれらの交通量の影響の影響を受けませんでした。 結論:ステーションの歩行者の交通の流れは、メッセージの有効性に影響を与える可能性があります。単純なメッセージは、忙しいサイトにより適しているように見えます。
背景/目的:選択点のプロンプトは一貫して階段の登山を増加させますが、メッセージコンテンツの実験的比較はまれです。ここでは、階段の登山から得られる健康結果に関する複雑さが異なる2つのメッセージの影響を比較しました。 方法:同一の39段階の階段と隣接するエスカレーターによって退出される2つの独立したプラットフォームを備えた英国の駅では、オブザーバーは午前8時から旅行者の上昇方法と性別を記録しました。午前10時まで2008年2月/3月の2つの平日(n = 48,697)。ベースライン観測(2週間)は、3週間のポスター段階に先行しました。メッセージの複雑さが異なる2つのポスター(594×841 mm)は、上昇方法間の選択点に配置され、1つはステーションの両側に同時に配置されました。ロジスティック回帰分析は2010年4月に実施されました。 結果:オムニバス分析には、介入(OR = 1.07、CI = 1.02-1.13、p = .01)および歩行者の交通量(OR = 5.42、CI = 3.05-9.62、p <.001)の主な効果が含まれていました。複合体(OR = 1.10、CI = 1.02-1.18、p = .01)および単純なメッセージ(OR = 1.07、CI = 1.01-1.13、p = .02)で同様の効果が発生しました。。忙しい期間中に複雑なメッセージの有効性が低下しました(OR = 0.36、CI = 0.20-0.66、p = .001)が、単純なメッセージはこれらの交通量の影響の影響を受けませんでした。 結論:ステーションの歩行者の交通の流れは、メッセージの有効性に影響を与える可能性があります。単純なメッセージは、忙しいサイトにより適しているように見えます。
BACKGROUND/OBJECTIVE: While point-of-choice prompts consistently increase stair climbing, experimental comparisons of message content are rare. Here, the effects of 2 messages differing in complexity about the health outcomes obtainable from stair climbing were compared. METHODS: In a UK train station with 2 independent platforms exited by identical 39-step staircases and adjacent escalators, observers recorded travelers ascent method and gender from 8:00 A.M. to 10:00 A.M. on 2 weekdays during February/March 2008 (n = 48,697). Baseline observations (2-weeks) preceded a 3-week poster phase. Two posters (594 × 841 mm) that differed in the complexity of the message were positioned at the point-of-choice between ascent methods, with 1 placed on each side of the station simultaneously. Logistic regression analysis was conducted in April 2010. RESULTS: Omnibus analysis contained main effects of the intervention (OR = 1.07, CI = 1.02-1.13, P = .01) and pedestrian traffic volume (OR = 5.42, CI = 3.05-9.62, P < .001). Similar effects occurred for complex (OR = 1.10, CI = 1.02-1.18, P = .01) and simple messages (OR = 1.07, CI = 1.01-1.13, P = .02) when analyses controlled for the influence of pedestrian traffic volume. There was reduced efficacy for the complex message during busier periods (OR = 0.36, CI = 0.20-0.66, P = .001), whereas the simple message was immune to these effects of traffic volume. CONCLUSIONS: Pedestrian traffic flow in stations can influence message effectiveness. Simple messages appear more suitable for busy sites.
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