著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
この研究では、通常の発達中の兄弟(TD、n = 179)と比較して、自閉症スペクトラム障害(ASD、n = 202)を伴う子供(8〜18歳)のテレビ、ビデオゲーム、ソーシャルメディアの使用の性質を調べました(ASD、n = 202)。その他の活動。親は、子供のスクリーンベースおよびその他の課外活動を評価する測定を完了しました。ASDの子供たちは、すべての画面以外のアクティビティを組み合わせたよりも、テレビを見ることやビデオゲームをプレイするのに約62%多く時間を費やしました。TD兄弟と比較して、ASDの子供は1日あたり1日より多くの時間をビデオゲーム(男子で2.4対1.6、女の子で1.8対0.8)をプレイし、問題のあるビデオゲームの使用が高かった。対照的に、ASDの子どもたちは、ソーシャルメディアやソーシャルインタラクティブなビデオゲームの使用にほとんど時間を費やしませんでした。
この研究では、通常の発達中の兄弟(TD、n = 179)と比較して、自閉症スペクトラム障害(ASD、n = 202)を伴う子供(8〜18歳)のテレビ、ビデオゲーム、ソーシャルメディアの使用の性質を調べました(ASD、n = 202)。その他の活動。親は、子供のスクリーンベースおよびその他の課外活動を評価する測定を完了しました。ASDの子供たちは、すべての画面以外のアクティビティを組み合わせたよりも、テレビを見ることやビデオゲームをプレイするのに約62%多く時間を費やしました。TD兄弟と比較して、ASDの子供は1日あたり1日より多くの時間をビデオゲーム(男子で2.4対1.6、女の子で1.8対0.8)をプレイし、問題のあるビデオゲームの使用が高かった。対照的に、ASDの子どもたちは、ソーシャルメディアやソーシャルインタラクティブなビデオゲームの使用にほとんど時間を費やしませんでした。
This study examined the nature of television, video game, and social media use in children (ages 8-18) with autism spectrum disorders (ASD, n = 202) compared to typically developing siblings (TD, n = 179), and relative to other activities. Parents completed measures assessing children's screen-based and other extracurricular activities. Children with ASD spent approximately 62% more time watching television and playing video games than in all non-screen activities combined. Compared with TD siblings, children with ASD spent more hours per day playing video games (2.4 vs. 1.6 for boys, and 1.8 vs. 0.8 for girls), and had higher levels of problematic video game use. In contrast, children with ASD spent little time using social media or socially interactive video games.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。