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人格に焦点を当てた長期ケア(LTC)の必要性は十分に文書化されています。社会文化的、政治的、看護/専門家、組織の文脈の無数が、人格に焦点を合わせたLTCを確保するための登録看護師(RNS)の能力を促進または妨害します。複雑さは、これらのコンテキストの無数の相互に関連した側面から派生し、因果関係、責任、説明責任の明確な区別を曖昧にします。コンテキスト関連の複雑さは、6か国(カナダ、米国、イギリス、北アイルランド、ニュージーランド、スウェーデン)のLTCリーダーシップの招待された専門家が参加した最近の国際会議で強調されました。このグループは、LTCのRNSの価値と貢献を調査するために招集されました(McGilton、、International Journal of Allentemer nursing 7、282)。このペーパーの目的は、人格に焦点を当てたケアの議論をRNを超えて、RNの能力に影響を与えるコンテキストに拡大することです。国際会議でカバーされている主要なトピックと一致して、この論文で議論のために4つの主要なコンテキストを選択しました:(i)社会文化、(ii)公共政策/資金調達/規制、(iii)看護/専門家、および(iv)組織。各コンテキストについて、会議に参加しているいくつかの国から簡単な説明、文献、例を提供し、人格に焦点を合わせたケアを促進するための人格に焦点を当てた実践への潜在的な影響、RN戦略を提供します。出席から得られた知識は、人格に焦点を当てた実践を促進する際のRNの役割に及ぼす文脈的要因の影響に及ぼす知識は、LTCのRN役割の有効性を最大化することを目的とした介入の重要な洞察と方向性を提供します。実際には、さまざまなコンテキスト間のリンクを理解することで、日常業務の管理と人格に焦点を当てた実践を促進する主要な品質改善イニシアチブを担当するLTCナースリーダーに不可欠な洞察が提供されます。
人格に焦点を当てた長期ケア(LTC)の必要性は十分に文書化されています。社会文化的、政治的、看護/専門家、組織の文脈の無数が、人格に焦点を合わせたLTCを確保するための登録看護師(RNS)の能力を促進または妨害します。複雑さは、これらのコンテキストの無数の相互に関連した側面から派生し、因果関係、責任、説明責任の明確な区別を曖昧にします。コンテキスト関連の複雑さは、6か国(カナダ、米国、イギリス、北アイルランド、ニュージーランド、スウェーデン)のLTCリーダーシップの招待された専門家が参加した最近の国際会議で強調されました。このグループは、LTCのRNSの価値と貢献を調査するために招集されました(McGilton、、International Journal of Allentemer nursing 7、282)。このペーパーの目的は、人格に焦点を当てたケアの議論をRNを超えて、RNの能力に影響を与えるコンテキストに拡大することです。国際会議でカバーされている主要なトピックと一致して、この論文で議論のために4つの主要なコンテキストを選択しました:(i)社会文化、(ii)公共政策/資金調達/規制、(iii)看護/専門家、および(iv)組織。各コンテキストについて、会議に参加しているいくつかの国から簡単な説明、文献、例を提供し、人格に焦点を合わせたケアを促進するための人格に焦点を当てた実践への潜在的な影響、RN戦略を提供します。出席から得られた知識は、人格に焦点を当てた実践を促進する際のRNの役割に及ぼす文脈的要因の影響に及ぼす知識は、LTCのRN役割の有効性を最大化することを目的とした介入の重要な洞察と方向性を提供します。実際には、さまざまなコンテキスト間のリンクを理解することで、日常業務の管理と人格に焦点を当てた実践を促進する主要な品質改善イニシアチブを担当するLTCナースリーダーに不可欠な洞察が提供されます。
The need for personhood-focused long-term care (LTC) is well-documented. A myriad of sociocultural, political, nursing/professional and organisational contexts facilitate or hinder registered nurses (RNs)' capacity to ensure personhood-focused LTC. Complexities derive from the countless interrelated aspects of these contexts, blurring clear distinctions of causality, responsibility and accountability. Context-related complexities were highlighted at a recent international conference attended by invited experts in LTC leadership from six countries (Canada, USA, England, Northern Ireland, New Zealand and Sweden). The group was convened to explore the value and contributions of RNs in LTC (McGilton, , International Journal of Older People Nursing 7, 282). The purpose of this paper is to expand the discussion of personhood-focused care beyond RNs, to contexts that influence the RN's capacity to ensure personhood-focused practices are embedded in LTC settings. Consistent with key topics covered at the international conference, we selected four major contexts for discussion in this paper: (i) sociocultural, (ii) public policy/financing/regulation, (iii) nursing/professional and (iv) organisational. For each context, we provide a brief description, literature and examples from a few countries attending the conference, potential impact on personhood-focused practices and RN strategies to facilitate personhood-focused care. The knowledge gained from attending to the influence of contextual factors on the RN's role in facilitating personhood-focused practices provides critical insights and directions for interventions aimed to maximise RN role effectiveness in LTC. In practice, understanding linkages between the various contexts offers indispensable insight for LTC nurse leaders charged with managing day-to-day operations and leading quality improvement initiatives that promote personhood-focused practices.
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