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人体の交流に魅了されたのは、eonsの科学的発見に浸透しています。解剖のための資料は、解剖学者にとって問題があることが証明されました。アンドレアス・ベサリウスは、犯罪者が処刑された地元の絞首台を訪問することでジレンマを解決しました。Eduard Pernkopfは、ホロコーストの犠牲者から彼の資料の一部を取ったと言われています。今日でも、処刑された犯罪者は、解剖学的教育目的で主題として役立っています。これらの状況が調査され、それぞれの現代の倫理が比較されます。
人体の交流に魅了されたのは、eonsの科学的発見に浸透しています。解剖のための資料は、解剖学者にとって問題があることが証明されました。アンドレアス・ベサリウスは、犯罪者が処刑された地元の絞首台を訪問することでジレンマを解決しました。Eduard Pernkopfは、ホロコーストの犠牲者から彼の資料の一部を取ったと言われています。今日でも、処刑された犯罪者は、解剖学的教育目的で主題として役立っています。これらの状況が調査され、それぞれの現代の倫理が比較されます。
Fascination with the interworkings of the human body has permeated scientific discovery for eons. Materials for dissection proved problematic for anatomists. Andreas Vesalius solved his dilemma by visiting local gallows where criminals had been executed. Eduard Pernkopf has been alleged to have taken some of his materials from victims of the Holocaust. Even today, executed criminals have served as subjects for anatomical educational purposes. These circumstances are explored and the contemporary ethics of each are compared.
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