著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
目的::研究は、伝統的に幼稚園に入る際に子供の学習スキルを重要であると無視してきました。この記事では、初期の教室でのエンゲージメントスキルとの間の将来の関連性を調べ、自己調節と課題を維持する能力、および新たな青年期の学術的調整を反映することにより、学校の準備の新しい次元を検討します。 方法::幼稚園の教師は、児童発達に関するケベックの縦断的研究から960人の子供の教室エンゲージメントスキルを評価しました。10歳の子供で測定された結果には、数学の達成度の直接的な評価と、学業成績、教師と子供の紛争、不注意、被害、積極的および間接的な攻撃、および教室での反社会的行動の4年生の教師評価が含まれます。 結果::幼稚園の教室でのエンゲージメントスキルが、4年生の数学テストスコアの向上と教師評価の学業成功に関連していることが明らかになりました。また、早期の教室での関与は、教師と子供の紛争、不注意、仲間による犠牲、積極的で間接的な攻撃、および4年生の反社会的行動を予測しました。 結論::タスク志向とフォーカスの簡単な測定可能なコンテキストベースの評価は、学校の入学時に学習する子供の準備の堅牢なコンポーネントを表しています。
目的::研究は、伝統的に幼稚園に入る際に子供の学習スキルを重要であると無視してきました。この記事では、初期の教室でのエンゲージメントスキルとの間の将来の関連性を調べ、自己調節と課題を維持する能力、および新たな青年期の学術的調整を反映することにより、学校の準備の新しい次元を検討します。 方法::幼稚園の教師は、児童発達に関するケベックの縦断的研究から960人の子供の教室エンゲージメントスキルを評価しました。10歳の子供で測定された結果には、数学の達成度の直接的な評価と、学業成績、教師と子供の紛争、不注意、被害、積極的および間接的な攻撃、および教室での反社会的行動の4年生の教師評価が含まれます。 結果::幼稚園の教室でのエンゲージメントスキルが、4年生の数学テストスコアの向上と教師評価の学業成功に関連していることが明らかになりました。また、早期の教室での関与は、教師と子供の紛争、不注意、仲間による犠牲、積極的で間接的な攻撃、および4年生の反社会的行動を予測しました。 結論::タスク志向とフォーカスの簡単な測定可能なコンテキストベースの評価は、学校の入学時に学習する子供の準備の堅牢なコンポーネントを表しています。
OBJECTIVE: : Research has traditionally neglected child-learning skills as important when entering kindergarten. In this article, we consider a novel dimension of school readiness by examining prospective associations between early classroom engagement skills, reflecting self-regulation and the ability to remain on task, and later academic adjustment in emerging adolescence. METHODS: : Kindergarten teachers rated classroom engagement skills of 960 children from the Québec Longitudinal Study of Child Development. Outcomes measured at 10-years-old children include a direct assessment of achievement in mathematics and fourth-grade teacher ratings of academic achievement, teacher-child conflict, inattention, victimization, proactive and indirect aggression, and antisocial behavior in the classroom. RESULTS: : Multiple regression analyses revealed that kindergarten classroom engagement skills were associated with better fourth-grade math test scores and teacher-rated academic success. Early classroom engagement also predicted less teacher-child conflict, inattention, victimization by peers, proactive and indirect aggression, and antisocial behavior in fourth grade. CONCLUSION: : Easily measurable, context-based assessments of task orientation and focus represent robust components of children's readiness to learn at school entry.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。