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目的:専門家の拒絶は、学問の医療キャリアの頻繁な経験です。著者は、拒絶がそのようなキャリアを追求する人々にどのように影響するか、そして研究キャリアに実証された能力と関心を持つ個人の人口の他の人よりも弾力性がある人がいる理由を理解しようとしました。 方法:2010年2月から2011年8月の間に、著者は、国立保健研究所のメンタル研究所のキャリア開発賞と28人のメンターの100人の元受賞者100人の半分の詳細な電話インタビューを実施しました。目的のあるサンプリングにより、多様な視点が確保されました。複数のアナリストは、定性的データ分析ソフトウェアを使用して、逐語的なトランスクリプトをテーマ的にコード化しました。 結果:参加者は、そのような課題に直面して、批判と拒否のさまざまな経験、およびそのような課題に直面した粘り強さと回復力の鋭い必要性について説明しました。彼らの物語を通して、参加者はまた、職業上の拒絶の経験に対するさまざまな感情的および行動的反応を鮮明に説明しました。彼らの反応は、メンタリングや性別を含むさまざまな要因が、自分のキャリアと指導した人々のキャリアに対する拒否の究極の影響を形作る上で果たしているという重要な役割を明らかにしました。 結論:拒絶への反応はかなり異なり、否定的な反応は、有望な個人が学術医学のキャリアを放棄するように導く可能性があります。しかし、レジリエンスは不変ではないようです - それは学ぶことができます。学術医学における拒否の経験の頻度を考えると、レジリエンスを促進するためのメンターのトレーニングなどの戦略は、学術医学の教員の定着を改善するのに特に役立つかもしれません。
目的:専門家の拒絶は、学問の医療キャリアの頻繁な経験です。著者は、拒絶がそのようなキャリアを追求する人々にどのように影響するか、そして研究キャリアに実証された能力と関心を持つ個人の人口の他の人よりも弾力性がある人がいる理由を理解しようとしました。 方法:2010年2月から2011年8月の間に、著者は、国立保健研究所のメンタル研究所のキャリア開発賞と28人のメンターの100人の元受賞者100人の半分の詳細な電話インタビューを実施しました。目的のあるサンプリングにより、多様な視点が確保されました。複数のアナリストは、定性的データ分析ソフトウェアを使用して、逐語的なトランスクリプトをテーマ的にコード化しました。 結果:参加者は、そのような課題に直面して、批判と拒否のさまざまな経験、およびそのような課題に直面した粘り強さと回復力の鋭い必要性について説明しました。彼らの物語を通して、参加者はまた、職業上の拒絶の経験に対するさまざまな感情的および行動的反応を鮮明に説明しました。彼らの反応は、メンタリングや性別を含むさまざまな要因が、自分のキャリアと指導した人々のキャリアに対する拒否の究極の影響を形作る上で果たしているという重要な役割を明らかにしました。 結論:拒絶への反応はかなり異なり、否定的な反応は、有望な個人が学術医学のキャリアを放棄するように導く可能性があります。しかし、レジリエンスは不変ではないようです - それは学ぶことができます。学術医学における拒否の経験の頻度を考えると、レジリエンスを促進するためのメンターのトレーニングなどの戦略は、学術医学の教員の定着を改善するのに特に役立つかもしれません。
PURPOSE: Professional rejection is a frequent experience in an academic medical career. The authors sought to understand how rejection affects those pursuing such careers and why some individuals may be more resilient than others in a population of individuals with demonstrated ability and interest in research careers. METHOD: Between February 2010 and August 2011, the authors conducted semistructured, in-depth telephone interviews with 100 former recipients of National Institutes of Health mentored career development awards and 28 of their mentors. Purposive sampling ensured a diverse range of viewpoints. Multiple analysts thematically coded verbatim transcripts using qualitative data analysis software. RESULTS: Participants described a variety of experiences with criticism and rejection in their careers, as well as an acute need for persistence and resilience in the face of such challenges. Through their narratives, participants also vividly described a range of emotional and behavioral responses to their experiences of professional rejection. Their responses illuminated the important roles that various factors, including mentoring and gender, have played in shaping the ultimate influence of rejection on their own careers and on the careers of those they have mentored. CONCLUSIONS: Responses to rejection vary considerably, and negative responses can lead promising individuals to abandon careers in academic medicine. Resilience does not, however, seem to be immutable-It can be learned. Given the frequency of experiences with rejection in academic medicine, strategies such as training mentors to foster resilience may be particularly helpful in improving faculty retention in academic medicine.
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