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背景:学生が行動と学習を自己調整するための広く認識されている必要性は、プロフェッショナリズムの複数の側面にまで及びます。 目的:この研究では、学生がPBLの設定における仕事の習慣と対人スキルに関連するプロフェッショナリズム行動を自己調整する程度を調べます。 方法:1年にわたるPBLエクスペリエンス(5ブロック)の過程で、1年目のコホート(n = 32)にピアやチューターが提供する作業習慣と対人スキルに関する形成的フィードバックを調べ、改善の対象地域(TAFIS)と観察された改善について調べました。PBLフィードバックと学生の自己報告タフィスと、評価ポートフォリオの行動改善の合同を調べました。 結果:PBLのピアと教員のフィードバックとポートフォリオの両方の自己評価は、習慣関連の問題よりも頻繁に対人スキルをターゲットにしました。タフィスは、終わりに対してPBLブロックでより頻繁に識別されました。学生は、ピアとチューターの両方からのフィードバックを引用して、ポートフォリオのエッセイでタフィスを報告し、時間の経過とともにパフォーマンスの向上の証拠を提供しました。 結論:学生は、外部の形成的フィードバックを利用して、PBLプロフェッショナリズム関連の行動の自己調節をサポートするように設計されたシステムでポートフォリオの自己評価を文書化しました。PBLブロックの終わりに特定されたタフィスの減少は、学生が中間ブロックのフィードバックを使用して行動を自己調整したことを示唆しています。
背景:学生が行動と学習を自己調整するための広く認識されている必要性は、プロフェッショナリズムの複数の側面にまで及びます。 目的:この研究では、学生がPBLの設定における仕事の習慣と対人スキルに関連するプロフェッショナリズム行動を自己調整する程度を調べます。 方法:1年にわたるPBLエクスペリエンス(5ブロック)の過程で、1年目のコホート(n = 32)にピアやチューターが提供する作業習慣と対人スキルに関する形成的フィードバックを調べ、改善の対象地域(TAFIS)と観察された改善について調べました。PBLフィードバックと学生の自己報告タフィスと、評価ポートフォリオの行動改善の合同を調べました。 結果:PBLのピアと教員のフィードバックとポートフォリオの両方の自己評価は、習慣関連の問題よりも頻繁に対人スキルをターゲットにしました。タフィスは、終わりに対してPBLブロックでより頻繁に識別されました。学生は、ピアとチューターの両方からのフィードバックを引用して、ポートフォリオのエッセイでタフィスを報告し、時間の経過とともにパフォーマンスの向上の証拠を提供しました。 結論:学生は、外部の形成的フィードバックを利用して、PBLプロフェッショナリズム関連の行動の自己調節をサポートするように設計されたシステムでポートフォリオの自己評価を文書化しました。PBLブロックの終わりに特定されたタフィスの減少は、学生が中間ブロックのフィードバックを使用して行動を自己調整したことを示唆しています。
BACKGROUND: The widely recognized need for students to self-regulate their behavior and learning extends to the multiple dimensions of professionalism. AIM: This study examines the extent to which students self-regulate professionalism behaviors related to work habits and interpersonal skills in a PBL setting. METHODS: Formative feedback on works habits and interpersonal skills provided by peers and tutors to a Year 1 cohort (n = 32) over the course of a year-long PBL experience (5 blocks) was examined for comments on targeted areas for improvement (TAFIs) and observed improvements. We examined congruence between PBL feedback and students' self-reported TAFIs and behavioral improvements in their assessment portfolios. RESULTS: Both PBL peer and faculty feedback and portfolio self-assessments targeted Interpersonal Skills TAFIs more frequently than Work Habit-related issues. TAFIs were more frequently identified midway in PBL blocks versus the end. Students reported TAFIs in their portfolio essays, citing feedback from both peers and tutors, and provided evidence of improved performance over time. CONCLUSIONS: Students utilized external formative feedback to document their portfolio self-assessment in a system designed to support self-regulation of PBL professionalism-related behaviors. A decrease in TAFIs identified at the end of PBL blocks suggests students made use of mid-block feedback to self-regulate behaviors.
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