Loading...
U.S. Army Medical Department journal20140101Vol.issue()

無形物を学習空軍に統合するための革新

,
,
,
PMID:24488877DOI:
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

米国連邦法およびその他の規制では、米国軍事サービスが彼らの部隊に専門的な軍事教育を提供することを要求しています。その要件を満たすことは、連邦政府の予算がないこと、防衛支出の大幅な削減、および防衛支出と人材の両方の将来の削減を期待していたことで、ますます困難になります。さらに、イラクからの軍隊の撤退とアフガニスタンからの計画された撤退にもかかわらず、作戦テンポは高いままです。結果として生じる時間と予算の制約により、サービスがすべてのメンバーに切望されている居住内の専門的な軍事教育プログラムで競争する機会を提供することがより困難になる可能性があります。したがって、空軍は専門的な軍事教育に対する新しい生涯学習アプローチを検討しています。空軍が新しいパラダイムの開発を目指しているため、現在のシステムの利点を保持する必要があり、どのような欠点を和らげるべきかを理解する必要があります。残念ながら、この分野ではほとんど研究がありません。私たちは、居住内の専門的な軍事教育に参加している空軍役員から収集されたデータを分析し、教育と技術の文献で調査結果を統合し、無形の利点を最大化し、専門的な軍事教育の欠点を最小限に抑えることができる革新的な技術を提案します。私たちが提示する混合アプローチは、サービスメンバーにとってより豊かで意味のある学習体験を生み出すことができ、同時にメンバーあたりのコストを削減し、居住内の専門的な軍事教育に参加する大きな機会を提供します。

米国連邦法およびその他の規制では、米国軍事サービスが彼らの部隊に専門的な軍事教育を提供することを要求しています。その要件を満たすことは、連邦政府の予算がないこと、防衛支出の大幅な削減、および防衛支出と人材の両方の将来の削減を期待していたことで、ますます困難になります。さらに、イラクからの軍隊の撤退とアフガニスタンからの計画された撤退にもかかわらず、作戦テンポは高いままです。結果として生じる時間と予算の制約により、サービスがすべてのメンバーに切望されている居住内の専門的な軍事教育プログラムで競争する機会を提供することがより困難になる可能性があります。したがって、空軍は専門的な軍事教育に対する新しい生涯学習アプローチを検討しています。空軍が新しいパラダイムの開発を目指しているため、現在のシステムの利点を保持する必要があり、どのような欠点を和らげるべきかを理解する必要があります。残念ながら、この分野ではほとんど研究がありません。私たちは、居住内の専門的な軍事教育に参加している空軍役員から収集されたデータを分析し、教育と技術の文献で調査結果を統合し、無形の利点を最大化し、専門的な軍事教育の欠点を最小限に抑えることができる革新的な技術を提案します。私たちが提示する混合アプローチは、サービスメンバーにとってより豊かで意味のある学習体験を生み出すことができ、同時にメンバーあたりのコストを削減し、居住内の専門的な軍事教育に参加する大きな機会を提供します。

United States federal law and other regulations require the US military services to provide professional military education to their forces. Meeting that requirement will become increasingly difficult with the absence of a federal government budget, significant cuts to defense spending, and expected future cuts to both defense spending and manpower. Additionally, the operations tempo remains high despite the withdrawal of troops from Iraq and the planned withdrawal from Afghanistan. The resulting time and budget constraints will likely make it more difficult for the services to provide every member with the opportunity to compete for positions in coveted in-residence professional military education programs. Thus, the Air Force is considering a new lifetime learning approach to professional military education. As the Air Force seeks to develop its new paradigm, we must understand what benefits of the current system should be retained and what drawbacks should be allayed. Unfortunately, there is little research in this area. We content analyze data collected from Air Force officers attending in-residence professional military education, synthesize our findings with education and technology literature, and suggest innovative technologies that can maximize the intangible benefits and minimize the drawbacks of professional military education. The blended approach we present can create a richer, more meaningful learning experience for the service member, while simultaneously lowering the cost per member and providing greater opportunity to attend in-residence professional military education.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google