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目的:安全上の利点にもかかわらず、多くの親は、前向きな子供の抑制を伴うトップテザーを使用していません。親がテザーを使用していない理由についての詳細情報が収集されました。 方法:サンプルには、テザーアンカーを装備した旅客車に設置された前向きな子供の拘束を備えた479人のドライバーが含まれていました。この調査は、主にショッピングセンター、レクリエーション施設、チャイルドケア施設、カーシートチェックイベント、フィラデルフィア、ワシントンDC、フレデリックスバーグ(VA)、シアトルを囲む郊外の地域にあるヘルスケア施設で実施されました。ドライバーは、テザーの知識と使用、子供の拘束の経験について調査されました。テザーの使用が観察され、テザーが正しく使用されているかどうかを確認しました。 結果:前向きな子供の拘束の56%がテザーとともに設置されました。39%がテザーを正しく使用して設置しました。テザーは、ラッチ低いアンカーの設置の71%とシートベルトの設置の33%で使用されました。テザーなしで子どもの拘束を設置したドライバーは、テザーやそれの使用方法について知らないと言っています。 結論:テザーの使用率は以前の研究よりも現在の研究ではわずかに高かったが、多くの親や介護者は依然としてテザーを付けずに前向きな子供の拘束を使用している。主な問題は、テザーの認識やそれの使用方法の欠如であるため、公教育はテザーの安全上の利点とそれらの使用方法に焦点を当てる必要があります。 実用的なアプリケーション:介護者がトップテザーを使用できない理由に関する情報は、児童拘束メーカー、子供の乗客安全技術者、および自動車の安全性を向上させるために親と協力する他の人にとって潜在的に有用です。
目的:安全上の利点にもかかわらず、多くの親は、前向きな子供の抑制を伴うトップテザーを使用していません。親がテザーを使用していない理由についての詳細情報が収集されました。 方法:サンプルには、テザーアンカーを装備した旅客車に設置された前向きな子供の拘束を備えた479人のドライバーが含まれていました。この調査は、主にショッピングセンター、レクリエーション施設、チャイルドケア施設、カーシートチェックイベント、フィラデルフィア、ワシントンDC、フレデリックスバーグ(VA)、シアトルを囲む郊外の地域にあるヘルスケア施設で実施されました。ドライバーは、テザーの知識と使用、子供の拘束の経験について調査されました。テザーの使用が観察され、テザーが正しく使用されているかどうかを確認しました。 結果:前向きな子供の拘束の56%がテザーとともに設置されました。39%がテザーを正しく使用して設置しました。テザーは、ラッチ低いアンカーの設置の71%とシートベルトの設置の33%で使用されました。テザーなしで子どもの拘束を設置したドライバーは、テザーやそれの使用方法について知らないと言っています。 結論:テザーの使用率は以前の研究よりも現在の研究ではわずかに高かったが、多くの親や介護者は依然としてテザーを付けずに前向きな子供の拘束を使用している。主な問題は、テザーの認識やそれの使用方法の欠如であるため、公教育はテザーの安全上の利点とそれらの使用方法に焦点を当てる必要があります。 実用的なアプリケーション:介護者がトップテザーを使用できない理由に関する情報は、児童拘束メーカー、子供の乗客安全技術者、および自動車の安全性を向上させるために親と協力する他の人にとって潜在的に有用です。
OBJECTIVE: Despite the safety benefits, many parents do not use top tethers with forward-facing child restraints. Detailed information was collected about why parents are not using tethers. METHODS: The sample included 479 drivers who had forward-facing child restraints installed in passenger vehicles equipped with tether anchors. The survey was conducted primarily at shopping centers, recreation facilities, child care facilities, car seat check events, and health care facilities in mostly suburban areas surrounding Philadelphia, Washington, DC, Fredericksburg (VA), and Seattle. Drivers were surveyed about their knowledge and use of tethers and experience with child restraints. Tether use was observed to verify whether tethers were being used correctly. RESULTS: Fifty-six percent of forward-facing child restraints were installed with the tether; 39% were installed with the tether used correctly. The tether was used with 71% of LATCH lower anchor installations and 33% of seat belt installations. Drivers who installed child restraints without tethers most often said they did not know about the tether or how to use it. CONCLUSIONS: Although the tether use rate was slightly higher in the current research than in previous studies, many parents and caregivers still use forward-facing child restraints without attaching the tether. Because the main problem is lack of awareness of the tether or how to use it, public education should focus specifically on the safety benefits of tethers and how to use them. PRACTICAL APPLICATIONS: Information about why caregivers fail to use top tethers is potentially useful to child restraint manufacturers, child passenger safety technicians, and others who work with parents to improve motor vehicle safety.
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