Loading...
Advances in child development and behavior20140101Vol.46issue()

青少年のコモンズの理論

,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
  • Research Support, Non-U.S. Gov't
  • Review
概要
Abstract

市民の関与と環境へのコミットメントに関する研究から、私たちは、コモンズに関する思春期のアイデア(政治を結びつけるもの)がどのように発展するかに固有のプロセスを主張します。多くの視点と共通の根拠を見つけるという目標を備えた公共の領域への関与は基本的です。青少年は、ミニ政治(学校、コミュニティ組織など)を通じて公共の領域に参加しています。これらの設定での慣行は、支配的な政治的物語を強化または挑戦することができます。世代を超越したコモンズとしての自然環境、および学校の​​機会や、思春期の人々が自然との相互依存を実現し、コモンズについての著者の決定を実現できるコミュニティパートナーシップに特別な注意が払われています。

市民の関与と環境へのコミットメントに関する研究から、私たちは、コモンズに関する思春期のアイデア(政治を結びつけるもの)がどのように発展するかに固有のプロセスを主張します。多くの視点と共通の根拠を見つけるという目標を備えた公共の領域への関与は基本的です。青少年は、ミニ政治(学校、コミュニティ組織など)を通じて公共の領域に参加しています。これらの設定での慣行は、支配的な政治的物語を強化または挑戦することができます。世代を超越したコモンズとしての自然環境、および学校の​​機会や、思春期の人々が自然との相互依存を実現し、コモンズについての著者の決定を実現できるコミュニティパートナーシップに特別な注意が払われています。

Drawing from research on civic engagement and environmental commitment, we make a case for the processes inherent in how adolescents' ideas about the commons (those things that bind a polity together) develop. Engagement in the public realm with a plethora of perspectives and a goal of finding common ground is fundamental. Adolescents participate in the public realm through mini-polities (e.g., schools, community organizations). Practices in those settings can reinforce or challenge dominant political narratives. Special attention is given to the natural environment as a commons that transcends generations and to the opportunities in schools and in community partnerships that enable adolescents to realize their interdependence with nature and to author decisions about the commons.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google