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Obesity facts20140101Vol.7issue(5)

夢の販売:スイスのスリミング製品の広告の概要

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文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

目的:この作業の目的は、スイスで入手可能なスリミング製品の減量請求を評価することでした。 方法:2008年5月から2013年2月の間に、13のスリミング製品の31の広告が分析されました。 結果:毎日の総減量請求は300 g〜1 kgの範囲でした。広告の84%には女性の写真が含まれており、61%が製品の前後に人の写真を示し、51%が製品が夫婦関係を改善したと主張しました。「自然」、「奇跡/並外れた」、「科学的」という用語は、それぞれ広告の92%、77%、31%で存在していました。製品の1つのパッケージのコストは、CHF 49.00と59.00(USD 52.00および63.00)の範囲であり、コストと減量の請求の間に相関関係は見つかりませんでした。写真の有無、または「自然」、「奇跡/並外れた」、「科学的」という用語の有無に応じて減量の請求に違いは見つかりませんでした。読者の5.3%が製品を購入したと仮定すると、年間収益は12.5〜3380万(13.4〜3620万米ドル)の範囲になります。 結論:スイスでは、スリミング製品の広告は、積極的で簡単な減量の到達不可能で誤った約束に誘われる消費者を引き付けるために積極的で心強い用語を使用します。

目的:この作業の目的は、スイスで入手可能なスリミング製品の減量請求を評価することでした。 方法:2008年5月から2013年2月の間に、13のスリミング製品の31の広告が分析されました。 結果:毎日の総減量請求は300 g〜1 kgの範囲でした。広告の84%には女性の写真が含まれており、61%が製品の前後に人の写真を示し、51%が製品が夫婦関係を改善したと主張しました。「自然」、「奇跡/並外れた」、「科学的」という用語は、それぞれ広告の92%、77%、31%で存在していました。製品の1つのパッケージのコストは、CHF 49.00と59.00(USD 52.00および63.00)の範囲であり、コストと減量の請求の間に相関関係は見つかりませんでした。写真の有無、または「自然」、「奇跡/並外れた」、「科学的」という用語の有無に応じて減量の請求に違いは見つかりませんでした。読者の5.3%が製品を購入したと仮定すると、年間収益は12.5〜3380万(13.4〜3620万米ドル)の範囲になります。 結論:スイスでは、スリミング製品の広告は、積極的で簡単な減量の到達不可能で誤った約束に誘われる消費者を引き付けるために積極的で心強い用語を使用します。

OBJECTIVE: The aim of this work was to assess weight loss claims of slimming products available in Switzerland. METHOD: Between May 2008 and February 2013, 31 advertisements for 13 slimming products were analyzed. RESULTS: Total daily weight loss claims ranged between 300 g and 1 kg. 84% of the advertisements included the photograph of a woman, 61% showed a picture of a person before and after using the product, and 51% claimed that the product had improved marital relationships. The terms 'natural', 'miracle/extraordinary' and 'scientific' were present in 92%, 77% and 31% of the advertisements, respectively. Cost for one package of the product ranged between CHF 49.00 and 59.00 (USD 52.00 and 63.00), and no correlation was found between cost and weight loss claims. No differences were found for weight loss claims according to presence or absence of a picture or of the terms 'natural', 'miracle/extraordinary', and 'scientific'. Assuming that 5.3% of readers bought the product, yearly revenues would range between CHF 12.5 and 33.8 million (USD 13.4 and 36.2 million). CONCLUSIONS: In Switzerland, advertisements for slimming products use positive and reassuring terms to attract consumers, which are lured by unreachable, false promises of rapid and easy weight loss.

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