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Internal and emergency medicine2015Feb01Vol.10issue(1)

イタリアの入院前/救急部門の引き渡し

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文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

イタリアでは、救急部門(ED)のトリアージは、さまざまな緊急医療提供者が相互作用する複雑で繊細なインターフェイスです。医師、看護師、入院前の救助者です。これらのプロバイダーのコミュニケーション、トレーニング、能力には大きな違いがあります。入院前/病院の界面でのコミュニケーションの障害は、患者の危害の主要な予防可能な原因として特定されています。以前にシミュレートされたシナリオでのハンドオーバーを評価し、入院前の緊急救助者向けの専門的なハンドオーバートレーニングを開発しました。この研究の目的は、現実的なシナリオを使用して、入院前のスタッフからEDスタッフへの臨床ハンドオーバー中にコミュニケーションを評価することです。高忠実度のシミュレーションハンドオーバーシナリオを通じて訓練された看護師は、適応したISBARツールを使用して、トリアージでのプロフェッショナルコミュニケーションを評価しました。入院前の救助者が9つの観察シフトをめぐって実行した240のハンドオーバーを評価し、統計的に分析しました。全体として、データ分析は、コミュニケーション基準の欠如、患者ケアの責任の正式な移転の欠如、および調査されたすべての専門グループが伝えた情報の著しい矛盾を強調しています。以前に引き渡しで訓練された救助者のみが、ISBARツールアイテムの100%を実行しました。最も頻繁に伝えられる情報は、呼び出しの理由であり(85%)、最も頻繁に通知される情報は完全なABCDE患者調査(1%)でした。現在、EDの職員は、入院前のプロバイダーから不十分な言葉による情報を受け取ります。入院前のプロバイダーの一般的な習慣は、真の共有責任を共有することなく、トリアージ看護師にさまざまな書面による報告を提供することです。コミュニケーションにおけるこの標準化の欠如は、おそらく患者ケアに悪影響を及ぼします。

イタリアでは、救急部門(ED)のトリアージは、さまざまな緊急医療提供者が相互作用する複雑で繊細なインターフェイスです。医師、看護師、入院前の救助者です。これらのプロバイダーのコミュニケーション、トレーニング、能力には大きな違いがあります。入院前/病院の界面でのコミュニケーションの障害は、患者の危害の主要な予防可能な原因として特定されています。以前にシミュレートされたシナリオでのハンドオーバーを評価し、入院前の緊急救助者向けの専門的なハンドオーバートレーニングを開発しました。この研究の目的は、現実的なシナリオを使用して、入院前のスタッフからEDスタッフへの臨床ハンドオーバー中にコミュニケーションを評価することです。高忠実度のシミュレーションハンドオーバーシナリオを通じて訓練された看護師は、適応したISBARツールを使用して、トリアージでのプロフェッショナルコミュニケーションを評価しました。入院前の救助者が9つの観察シフトをめぐって実行した240のハンドオーバーを評価し、統計的に分析しました。全体として、データ分析は、コミュニケーション基準の欠如、患者ケアの責任の正式な移転の欠如、および調査されたすべての専門グループが伝えた情報の著しい矛盾を強調しています。以前に引き渡しで訓練された救助者のみが、ISBARツールアイテムの100%を実行しました。最も頻繁に伝えられる情報は、呼び出しの理由であり(85%)、最も頻繁に通知される情報は完全なABCDE患者調査(1%)でした。現在、EDの職員は、入院前のプロバイダーから不十分な言葉による情報を受け取ります。入院前のプロバイダーの一般的な習慣は、真の共有責任を共有することなく、トリアージ看護師にさまざまな書面による報告を提供することです。コミュニケーションにおけるこの標準化の欠如は、おそらく患者ケアに悪影響を及ぼします。

In Italy, emergency department (ED) triage is a complex and delicate interface in which different emergency healthcare providers interact: physicians, nurses, and pre-hospital rescuers. There are significant differences in the communication, training, and abilities of these providers. Communication failures during the pre-hospital/hospital interface have been identified as a major preventable cause of patient harm. We previously evaluated handover in simulated scenarios, and developed specialized handover training for pre-hospital emergency rescuers. The purpose of this study is to evaluate communication during the clinical handover between pre-hospital to ED staff, using realistic scenarios. A nurse, trained through high-fidelity simulation handover scenarios, used our adapted ISBAR tool to evaluate inter-professional communication at triage. We evaluated and statistically analyzed 240 handovers performed by pre-hospital rescuers over nine observing shifts. On the whole, the data analysis highlights a lack of communication standards, a lack of formal transfer of responsibility of patient care, and a marked inconsistency in information communicated by every professional group examined. Only those rescuers who were previously trained in handover performed 100% of the ISBAR tool items. The information most often communicated was the reason for the call, (85%) and the information least often communicated was the complete ABCDE patient survey (1%). Currently, ED personnel receive poor verbal information from pre-hospital providers. The general habit of pre-hospital providers is to give different written reports to the triage nurses without a true shared transfer of responsibility. This lack of standardization in communication presumably has an adverse impact upon patient care.

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