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毎年、何千人もの患者がコンサルタティオンに参加できません。2014年1月、89/955(9.3%)の計画的協議は、デンマークのビスペビェルグ病院の皮膚科局で故障しました。合計209人の患者がSMS(短いメッセージサービス)リマインダーについてインタビューされました。Re-Spondentsの82%はSMSリマインダーについて肯定的な意見を持っていましたが、リマインダーは17.7%でのみ登録され、認識は33%で不明でした。リマインダーは、6.2%で出席を保証し、そうでなければ忘れられますが、システムには未開発の可能性があります。患者を紹介するときは、すでに自動登録を通じて改善できます。
毎年、何千人もの患者がコンサルタティオンに参加できません。2014年1月、89/955(9.3%)の計画的協議は、デンマークのビスペビェルグ病院の皮膚科局で故障しました。合計209人の患者がSMS(短いメッセージサービス)リマインダーについてインタビューされました。Re-Spondentsの82%はSMSリマインダーについて肯定的な意見を持っていましたが、リマインダーは17.7%でのみ登録され、認識は33%で不明でした。リマインダーは、6.2%で出席を保証し、そうでなければ忘れられますが、システムには未開発の可能性があります。患者を紹介するときは、すでに自動登録を通じて改善できます。
Each year, thousands of patients fail to attend their consulta-tions. In January 2014, 89/955 (9.3%) planned consultations were misheld at the Dermatology Department of Bispebjerg Hospital, Denmark. A total of 209 patients were interviewed about SMS (short message service) reminders. 82% of re-spondents had a positive opinion of SMS reminders, however, reminders were only enrolled in 17.7% and awareness unknown in 33%. Reminders guaranteed attendance in 6.2%, otherwise forgotten, but the system has a significant untapped potential. It can be improved through automatic enrolment already when referring the patient.
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