Loading...
Survey of ophthalmology20150101Vol.60issue(1)

眼科における次の認定システム

,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

居住プログラムと米国で提供する教育病院の評価による大学院医学教育の認定は、大学院医学教育認定評議会(ACGME)の主要な使命です。1999年、ACGMEは6つのACGMEコンピテンシーを策定し、10年後、教育成果を評価するために認定プロセスを再構築する複数年の計画を策定しました。これらの進化する努力の結果は、次の認定システム(NAS)と呼ばれています。NASの記載されている目標は、1)21世紀に医師が実践するために医師を準備する能力を高めることです。2)教育成果に基づいてACGMEの認定に向けた動きを加速する。3)現在の構造とプロセスベースのアプローチに関連する負担を軽減する。NASは、GME認定プロセスをより公平で公平で透明性が高く、コストがかかり、負担がかかるようになり、居住者教育と最終的に患者ケアを改善するための興味深い斬新なアプローチです。新しいプロセスは、単に構造とプロセスの評価ではなく、測定可能で意味のある結果に依存します。サイト訪問者レポート、詳細なプログラム情報フォーム、および古い認定システムを特徴付ける正式なレジデンシーレビュー委員会の評価を伴うエピソードプログラム生検の代わりに、NASは特定の定量的、トレンド、パフォーマンスベンチマークの年次報告書に基づいています。ACGMEマイルストーン。制度的臨床能力委員会。さらに、別のしかし関連する特殊特異的臨床環境学習レビュー(CLER)は、学習環境とインフラストラクチャのより詳細な調査になります。ただし、Clerは、NASの認定意思決定プロセスにおいて直接的な役割を果たしません。

居住プログラムと米国で提供する教育病院の評価による大学院医学教育の認定は、大学院医学教育認定評議会(ACGME)の主要な使命です。1999年、ACGMEは6つのACGMEコンピテンシーを策定し、10年後、教育成果を評価するために認定プロセスを再構築する複数年の計画を策定しました。これらの進化する努力の結果は、次の認定システム(NAS)と呼ばれています。NASの記載されている目標は、1)21世紀に医師が実践するために医師を準備する能力を高めることです。2)教育成果に基づいてACGMEの認定に向けた動きを加速する。3)現在の構造とプロセスベースのアプローチに関連する負担を軽減する。NASは、GME認定プロセスをより公平で公平で透明性が高く、コストがかかり、負担がかかるようになり、居住者教育と最終的に患者ケアを改善するための興味深い斬新なアプローチです。新しいプロセスは、単に構造とプロセスの評価ではなく、測定可能で意味のある結果に依存します。サイト訪問者レポート、詳細なプログラム情報フォーム、および古い認定システムを特徴付ける正式なレジデンシーレビュー委員会の評価を伴うエピソードプログラム生検の代わりに、NASは特定の定量的、トレンド、パフォーマンスベンチマークの年次報告書に基づいています。ACGMEマイルストーン。制度的臨床能力委員会。さらに、別のしかし関連する特殊特異的臨床環境学習レビュー(CLER)は、学習環境とインフラストラクチャのより詳細な調査になります。ただし、Clerは、NASの認定意思決定プロセスにおいて直接的な役割を果たしません。

The accreditation of graduate medical education through the evaluation of residency programs and the teaching hospitals that offer them in the United States is the primary mission of the Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME). In 1999, the ACGME formulated the six ACGME competencies and, ten years later, developed a multi-year plan to restructure the accreditation process in order to assess educational outcomes. The result of these evolving efforts has been termed the Next Accreditation System (NAS). The stated goals of the NAS are 1) to enhance the ability of the peer-review system to prepare physicians for practice in the 21st century; 2) to accelerate the ACGME's movement toward accreditation on the basis of educational outcomes; and 3) to reduce the burden associated with the current structure and process-based approach. The NAS is an interesting and novel approach to re-engineer the GME accreditation process to become more equitable, fair, and transparent and less costly and burdensome, and to improve resident education and ultimately patient care. The new process will rely upon measurable and meaningful outcomes rather than simply structure and process assessments. Instead of the episodic program biopsies with site visitor reports, detailed program information forms, and formal residency review committee evaluations that characterized the old accreditation system, the NAS will be based upon annual reports of specific quantitative, trended, performance benchmarks; the ACGME milestones; and an institutional clinical competency committee. In addition, a separate but related specialty-specific Clinical Environment Learning Review (CLER) will be a more detailed examination of the learning environment and infrastructure. The CLER, however, will not have a direct role in the accreditation decision-making process of the NAS.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google