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2014年、米国は2000年のウイルスの排除以来最も多くの麻疹活動の増加を経験しました。はしかの感染は、ワクチン接種を受けていない個人で発生します。コミュニティと個人は、主に宗教的および哲学的な動機を引用して、いくつかの理由で予防接種をしないことを選択します。宗教に基づく異議は、多くの場合、組み合わせたワクチン製品の風疹成分で使用される中止されたヒト胎児組織の使用と、ワクチン生産に使用される動物由来ゼラチンの使用に集中しています。宗教コミュニティ間の異議も信仰に基づいていない場合があります。むしろ、ワクチン接種の安全性と有効性に関連する場合によっては、拒否が生じます。
2014年、米国は2000年のウイルスの排除以来最も多くの麻疹活動の増加を経験しました。はしかの感染は、ワクチン接種を受けていない個人で発生します。コミュニティと個人は、主に宗教的および哲学的な動機を引用して、いくつかの理由で予防接種をしないことを選択します。宗教に基づく異議は、多くの場合、組み合わせたワクチン製品の風疹成分で使用される中止されたヒト胎児組織の使用と、ワクチン生産に使用される動物由来ゼラチンの使用に集中しています。宗教コミュニティ間の異議も信仰に基づいていない場合があります。むしろ、ワクチン接種の安全性と有効性に関連する場合によっては、拒否が生じます。
In 2014, the United States has experienced an increase in measles activity, the most since the elimination of the virus in 2000. The measles infection occurs in unvaccinated individuals. Communities and individuals choose to not vaccinate for a number of reasons, primarily citing religious and philosophical motives. Objections based upon religion most often center on the use of aborted human fetus tissue used in the rubella component of the combined vaccine products, and animal derived gelatins used in vaccine production. Objections among religious communities may also not be faith based, rather in some cases concerns related to lack of safety and efficacy of the vaccination result in refusal.
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