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Journal of American college health : J of ACH20150101Vol.63issue(7)

学生サービスメンバー/退役軍人の自己調節学習に対する自己申告による心的外傷後ストレス障害症状と他者との肯定的な関係の影響を調べる

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文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

目的:自己報告後の心的外傷後ストレス障害(PTSD)症状、他者との肯定的な関係、自己規制戦略の使用、学生サービスメンバー/退役軍人(SSM/V)の学問的動機との間の学問的動機との関係を調べること。 参加者:SSM/V(n = 214)、退役軍人、現役、または米軍の国家警備隊/予備役として定義され、2012年秋に5つの異なる機関に登録しました。 方法:データは、PTSD症状の標準化された測定、個人関係の認識された品質、学問的自己規制戦略の使用、および学術的動機を含むオンラインアンケートを使用して収集されました。 結果:PTSDの症状は、学習のための自己効力感の低下と、学問的な目標の方向性の低下と関連していました。さらに、PTSDの症状は、学術作業中の低努力規制(つまり、持続性)に関連していました。より積極的な関係の支持は、PTSD症状と不適応な目標志向との間の有害な関係を緩和しました。 結論:結果は、中等後の職員がPTSDを使用してSSM/Vの社会的、精神的健康、および学術的サポートを開発するために社会的認知フレームワークを採用していることを示唆しています。

目的:自己報告後の心的外傷後ストレス障害(PTSD)症状、他者との肯定的な関係、自己規制戦略の使用、学生サービスメンバー/退役軍人(SSM/V)の学問的動機との間の学問的動機との関係を調べること。 参加者:SSM/V(n = 214)、退役軍人、現役、または米軍の国家警備隊/予備役として定義され、2012年秋に5つの異なる機関に登録しました。 方法:データは、PTSD症状の標準化された測定、個人関係の認識された品質、学問的自己規制戦略の使用、および学術的動機を含むオンラインアンケートを使用して収集されました。 結果:PTSDの症状は、学習のための自己効力感の低下と、学問的な目標の方向性の低下と関連していました。さらに、PTSDの症状は、学術作業中の低努力規制(つまり、持続性)に関連していました。より積極的な関係の支持は、PTSD症状と不適応な目標志向との間の有害な関係を緩和しました。 結論:結果は、中等後の職員がPTSDを使用してSSM/Vの社会的、精神的健康、および学術的サポートを開発するために社会的認知フレームワークを採用していることを示唆しています。

OBJECTIVES: To examine the relationships between self-reported posttraumatic stress disorder (PTSD) symptoms, perceived positive relations with others, self-regulation strategy use, and academic motivation among student service members/veterans (SSM/V) enrolled in postsecondary education. PARTICIPANTS: SSM/V (N = 214), defined as veterans, active duty, or National Guard/Reservists of the US military, enrolled at 5 different institutions in Fall 2012. METHODS: Data were collected using an online questionnaire that included standardized measures of PTSD symptoms, perceived quality of personal relations, academic self-regulation strategy use, and academic motivation. RESULTS: PTSD symptoms were associated with lower self-efficacy for learning and maladaptive academic goal orientation. Additionally, PTSD symptoms were associated with lower effort regulation (ie, persistence) during academic work. Endorsement of more positive relations moderated the deleterious relationship between PTSD symptoms and maladaptive goal orientation. CONCLUSION: The results suggest that postsecondary personnel adopt a social-cognitive framework to develop social, mental health, and academic supports for SSM/V with PTSD.

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