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背景:致命的なオピオイドの過剰摂取を減らすためのアプローチの1つは、ナロキソンを法執行官に分配することです。いくつかの都市がこれらのナロキソンプログラムを実施していますが、研究は彼らのトレーニングに関する役員の態度を調査していません。現在の研究は、鼻腔内ナロキソン訓練後の警察官の調査データを分析することにより、このギャップを埋めようとしています。 方法:インディアナ州インディアナポリスの同じ地区内のすべての警察官は、オピオイドの過剰摂取を認識し、鼻腔内ナロキソンを投与するための訓練を受けました(n = 117)。トレーニングの後、役員は、オピオイドの過剰摂取、トレーニングの重要性の認識、およびオピオイドの過剰摂取態度スケール(OOAS)の項目の以前の経験を測定した調査を完了し、トレーニング後の態度を測定しました。 結果:役員は、訓練について圧倒的に前向きな感情を抱いていました。それは難しくなく、他の役員がナロキソンを使用するように訓練されるべきです。OOASアイテムは、役員が過剰摂取の場合に適切な行動を知っており、鼻腔内ナロキソンを投与することは難しくないと感じていることを示唆しています。最後に、オピオイドの過剰摂取でより多くの経験がある役員は、トレーニングについてより積極的な態度をとっていることがわかりました。 結論:警察官にナロキソンを配布することは継続する傾向である可能性が高いため、将来のトレーニングが可能な限り効果的であることを保証するために、警察官が訓練にどのように対応するかを理解することが重要です。これらのプログラムがコミュニティに与える影響を調査するには、さらなる研究が必要です。
背景:致命的なオピオイドの過剰摂取を減らすためのアプローチの1つは、ナロキソンを法執行官に分配することです。いくつかの都市がこれらのナロキソンプログラムを実施していますが、研究は彼らのトレーニングに関する役員の態度を調査していません。現在の研究は、鼻腔内ナロキソン訓練後の警察官の調査データを分析することにより、このギャップを埋めようとしています。 方法:インディアナ州インディアナポリスの同じ地区内のすべての警察官は、オピオイドの過剰摂取を認識し、鼻腔内ナロキソンを投与するための訓練を受けました(n = 117)。トレーニングの後、役員は、オピオイドの過剰摂取、トレーニングの重要性の認識、およびオピオイドの過剰摂取態度スケール(OOAS)の項目の以前の経験を測定した調査を完了し、トレーニング後の態度を測定しました。 結果:役員は、訓練について圧倒的に前向きな感情を抱いていました。それは難しくなく、他の役員がナロキソンを使用するように訓練されるべきです。OOASアイテムは、役員が過剰摂取の場合に適切な行動を知っており、鼻腔内ナロキソンを投与することは難しくないと感じていることを示唆しています。最後に、オピオイドの過剰摂取でより多くの経験がある役員は、トレーニングについてより積極的な態度をとっていることがわかりました。 結論:警察官にナロキソンを配布することは継続する傾向である可能性が高いため、将来のトレーニングが可能な限り効果的であることを保証するために、警察官が訓練にどのように対応するかを理解することが重要です。これらのプログラムがコミュニティに与える影響を調査するには、さらなる研究が必要です。
BACKGROUND: One approach to reduce fatal opioid overdose is by distributing naloxone to law enforcement officers. While several cities have implemented these naloxone programs, little research has investigated officer attitudes about their training. The present research attempts to fill this gap by analyzing survey data from police officers following intranasal naloxone training. METHODS: All of the police officers within the same district in Indianapolis, Indiana, underwent training to recognize opioid overdose and to administer intranasal naloxone (N=117). Following training, officers completed a survey that measured prior experience with opioid overdose, perceived importance of training, and items from the Opioid Overdose Attitudes Scale (OOAS) to measure attitudes following training. RESULTS: The officers had overwhelmingly positive feelings about the training, that it was not difficult, and that other officers should be trained to use naloxone. The OOAS items suggest that officers know the appropriate actions to take in the event of an overdose and feel that administering intranasal naloxone will not be difficult. Finally, we found that officers who had more experience with opioid overdose had more positive attitudes about the training. CONCLUSION: Distributing naloxone to police officers is likely a trend that will continue so it is important to understand how police officers respond to training to assure that future trainings are as effective as possible. Further research is needed to investigate the impact that these programs have on the community.
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