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この記事では、精神分析の現在の状態と、私たちの分野で関係に移行したり、いわゆる2人の心理学に移った人々によるフロイトの精神分析の基本的な施設に対する課題について説明します。著者は、14世紀の学問哲学の突然の上昇と下降における精神分析の最近の歴史と並行して簡単に説明することから始めます。その後、彼は科学としてのフロイトの精神分析に対する現代の攻撃に焦点を当てています。これは、患者による自由な関連性とアナリストによる均等にホバリングすることは実際には不可能であるという2人の心理学者による争いに基づいています。彼は、フロイトの精神分析の考えをレビューし、どちらも科学的治療手順として考案された精神力学的精神療法について議論し、メタ心理学的および認識論的基盤に対する現在の攻撃について説明しています。中世の学力に起こったことと精神分析に起こったこととの類似点に戻ると、彼はなぜこれが起こったのか、そして生じる精神分析の実践の断片化を調べます。この記事は、精神分析のさまざまな学校の統合に関する提案で締めくくり、ベンジャミン・フランクリンの警告を思い出させてくれます。
この記事では、精神分析の現在の状態と、私たちの分野で関係に移行したり、いわゆる2人の心理学に移った人々によるフロイトの精神分析の基本的な施設に対する課題について説明します。著者は、14世紀の学問哲学の突然の上昇と下降における精神分析の最近の歴史と並行して簡単に説明することから始めます。その後、彼は科学としてのフロイトの精神分析に対する現代の攻撃に焦点を当てています。これは、患者による自由な関連性とアナリストによる均等にホバリングすることは実際には不可能であるという2人の心理学者による争いに基づいています。彼は、フロイトの精神分析の考えをレビューし、どちらも科学的治療手順として考案された精神力学的精神療法について議論し、メタ心理学的および認識論的基盤に対する現在の攻撃について説明しています。中世の学力に起こったことと精神分析に起こったこととの類似点に戻ると、彼はなぜこれが起こったのか、そして生じる精神分析の実践の断片化を調べます。この記事は、精神分析のさまざまな学校の統合に関する提案で締めくくり、ベンジャミン・フランクリンの警告を思い出させてくれます。
This article discusses the current state of psychoanalysis and the challenges to the fundamental premises of Freud's psychoanalysis by those who have shifted to relationship or so-called two-person psychologies in our field. The author begins by briefly describing a parallel to the recent history of psychoanalysis in the sudden rise and fall of scholastic philosophy in the 14th century. He then focuses on contemporary attacks on Freud's psychoanalysis as a science, based on the contention by two-person psychologists that free association by the patient and evenly hovering attention by the analyst are actually impossible. He reviews Freud's idea of psychoanalysis, discusses psychodynamic psychotherapy, both conceived as scientific treatment procedures, and describes the current assault on their metapsychological and epistemological foundations. Returning to the parallel between what happened to medieval scholasticism and what has happened to psychoanalysis, he examines why this happened, and the resulting fragmentation of psychoanalytic practice. The article concludes with suggestions for the integration of various schools of psychoanalysis, reminding us of Benjamin Franklin's warning: "We must, indeed, all hang together or, most assuredly, we shall all hang separately."
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