Loading...
Journal of health care for the poor and underserved2015Feb01Vol.26issue(1)

医学部の学業成績に対する牧師前介入プログラムの後のバカロレアの戦略的影響

,
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

2001年から2011年までの卒業後の卒業生のパフォーマンスプロファイルに対する学術的影響に関するこの縦断的(11年)研究の目的は、校長プログラムの補強、濃縮、介入の取り組みが学生の学問的パフォーマンスプロファイルに戦略的に影響を与え、医学部医学部の医学部で入学しながら、学生の学業成績プロファイルに戦略的に影響を与えたかどうかを判断することです。この研究の2番目の目的は、「リスクのある」学生を特定して、積極的な介入の努力が健康職業のキャリアを追求する早い段階で提供されるようにするために、いくつかの予測情報を提供することです。

2001年から2011年までの卒業後の卒業生のパフォーマンスプロファイルに対する学術的影響に関するこの縦断的(11年)研究の目的は、校長プログラムの補強、濃縮、介入の取り組みが学生の学問的パフォーマンスプロファイルに戦略的に影響を与え、医学部医学部の医学部で入学しながら、学生の学業成績プロファイルに戦略的に影響を与えたかどうかを判断することです。この研究の2番目の目的は、「リスクのある」学生を特定して、積極的な介入の努力が健康職業のキャリアを追求する早い段階で提供されるようにするために、いくつかの予測情報を提供することです。

The purpose of this longitudinal (11-year) study of the academic impact on post-baccalaureate graduates' performance profiles from years 2001-2011 is to determine whether or not post-baccalaureate program reinforcement, enrichment, and intervention efforts strategically affected the students' academic performance profile while matriculating at Meharry Medical College-School of Medicine. A second purpose of this study is to provide some predictive information to help identify 'at risk' students to ensure that proactive intervention efforts are provided early in their pursuit of a health professions career, thus avoiding the pitfall of unpreparedness and the lack of counseling.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google