Loading...
Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges2015Jun01Vol.90issue(6)

教育者のキャリアや医学教育の革新に対する学内補助金の影響

,
,
,
,
,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

目的:カリフォルニア大学サンフランシスコ校(UCSF)、ヘイルT.デバスアカデミーオブメディカルエデュケーションイノベーション資金調達プログラムは、新しいカリキュラムと教員開発プログラムを作成するための競争力のある助成金、教育的アプローチを比較し、学習者の評価方法を設計します。著者は、これらの内部補助金が彼らのキャリアと医学教育の革新に与える影響についての主要研究者(PIS ')の認識を調べました。 方法:12か月(プロジェクトの完了)および24か月(フォローアップ)で、PISは、彼らのキャリア、協力者との協力、その後の資金、プロジェクト普及、UCSFカリキュラムとの協力の影響を説明する進捗報告書を提出します。著者は、定性的なテーマ分析を使用してこれらのレポートを分析し、ディスカッションを通じてコーディングと解釈のコンセンサスを達成しました。 結果:2001年から2012年にかけて、このプログラムは77 PISに資金を提供し、103のプロジェクトをリードし、220万ドル以上を授与しました。著者は、68 PIS(88.3%)に授与された88の助成金(85.4%)からのレポートを分析しました。Pisは、資金が昇進の加速、ネットワーキングの機会の拡大、知識とスキルの強化、より多くの学術出版物とプレゼンテーション、外国の資金、および地元および全国の認知につながったと述べました。彼らはまた、資金調達が部門での地位を改善し、医療教育者としてのキャリアを強化し、その後のプロジェクトの基盤を築き、研修生やジュニア教員を含む多くの利害関係者を雇用したと報告しました。 結論:これらの控えめな学内教育は、革新的で永続的なプログラムを作成しただけでなく、教育者の専門的アイデンティティ形成を促進し、コラボレーションを促進し、希望するキャリアパスを見つけ、進歩の機会を提供し、受信者の地域および国家のプロファイルを育てました。

目的:カリフォルニア大学サンフランシスコ校(UCSF)、ヘイルT.デバスアカデミーオブメディカルエデュケーションイノベーション資金調達プログラムは、新しいカリキュラムと教員開発プログラムを作成するための競争力のある助成金、教育的アプローチを比較し、学習者の評価方法を設計します。著者は、これらの内部補助金が彼らのキャリアと医学教育の革新に与える影響についての主要研究者(PIS ')の認識を調べました。 方法:12か月(プロジェクトの完了)および24か月(フォローアップ)で、PISは、彼らのキャリア、協力者との協力、その後の資金、プロジェクト普及、UCSFカリキュラムとの協力の影響を説明する進捗報告書を提出します。著者は、定性的なテーマ分析を使用してこれらのレポートを分析し、ディスカッションを通じてコーディングと解釈のコンセンサスを達成しました。 結果:2001年から2012年にかけて、このプログラムは77 PISに資金を提供し、103のプロジェクトをリードし、220万ドル以上を授与しました。著者は、68 PIS(88.3%)に授与された88の助成金(85.4%)からのレポートを分析しました。Pisは、資金が昇進の加速、ネットワーキングの機会の拡大、知識とスキルの強化、より多くの学術出版物とプレゼンテーション、外国の資金、および地元および全国の認知につながったと述べました。彼らはまた、資金調達が部門での地位を改善し、医療教育者としてのキャリアを強化し、その後のプロジェクトの基盤を築き、研修生やジュニア教員を含む多くの利害関係者を雇用したと報告しました。 結論:これらの控えめな学内教育は、革新的で永続的なプログラムを作成しただけでなく、教育者の専門的アイデンティティ形成を促進し、コラボレーションを促進し、希望するキャリアパスを見つけ、進歩の機会を提供し、受信者の地域および国家のプロファイルを育てました。

PURPOSE: The University of California, San Francisco (UCSF), Haile T. Debas Academy of Medical Educators Innovations Funding program awards competitive grants to create novel curricula and faculty development programs, compare pedagogical approaches, and design learner assessment methods. The authors examined the principal investigators' (PIs') perceptions of the impact of these intramural grants on their careers and on medical education innovation. METHOD: At 12 months (project completion) and 24 months (follow-up), PIs submit a progress report describing the impact of their grant on their careers, work with collaborators, subsequent funding, project dissemination, and the UCSF curriculum. The authors analyzed these reports using qualitative thematic analysis and achieved consensus in coding and interpretation through discussion. RESULTS: From 2001 to 2012, the program funded 77 PIs to lead 103 projects, awarding over $2.2 million. The authors analyzed reports from 88 grants (85.4%) awarded to 68 PIs (88.3%). PIs noted that the funding led to accelerated promotion, expanded networking opportunities, enhanced knowledge and skills, more scholarly publications and presentations, extramural funding, and local and national recognition. They also reported that the funding improved their status in their departments, enhanced their careers as medical educators, laid the foundation for subsequent projects, and engaged an array of stakeholders, including trainees and junior faculty. CONCLUSIONS: These modest intramural education grants not only created innovative, enduring programs but also promoted educators' professional identity formation, fostered collaborations, supported junior faculty in finding their desired career paths, provided advancement opportunities, and raised the local and national profiles of recipients.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google