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Recumbent自転車は、国際的なサイクリングに本当に関連したことはありません。従来の安全(直立)自転車は、スポーツと交通機関の両方のために、長い間サイクリングの世界の中心にありました。これは、Recumbentの自転車が直立自転車よりも速く、快適で、効率的であるという事実にもかかわらずです。この記事の目的は、テクノロジー(SCOT)とBijkerの2つの力理論の理論を利用することにより、リカンベント自転車の拒絶につながった歴史的および社会的視点を説明することです。。
Recumbent自転車は、国際的なサイクリングに本当に関連したことはありません。従来の安全(直立)自転車は、スポーツと交通機関の両方のために、長い間サイクリングの世界の中心にありました。これは、Recumbentの自転車が直立自転車よりも速く、快適で、効率的であるという事実にもかかわらずです。この記事の目的は、テクノロジー(SCOT)とBijkerの2つの力理論の理論を利用することにより、リカンベント自転車の拒絶につながった歴史的および社会的視点を説明することです。。
Recumbent bicycles have never truly been associated with international cycling. Conventional safety (upright) bicycles have long been at the center of the cycling world, for both sport and transportation. This is despite the fact that recumbent bicycles are faster, more comfortable, and more efficient than the upright bicycles. The aim of this article is to explain the historical and social perspectives that led to the rejection of the recumbent bicycle by utilizing the theory of Social Construction of Technology (SCOT) and Bijker's two power theory, providing a contrast with the adoption of the safety bicycle.
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