Loading...
NASN school nurse (Print)2015Mar01Vol.30issue(2)

学校の設定での拘束または隔離の使用

,
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

全国学校看護師協会(NASN)の地位は、登録済みの専門学校の看護師(以下、学校の看護師と呼ばれる)が、すべての生徒の健康と幸福のための不可欠な支持者であることです。安全で安全な環境を促進することは、子供の教育的成功と感情的な発達に不可欠です。拘束や隔離の使用は、潜在的に怪我や死亡を引き起こす可能性があるため、子供、スタッフ、またはクラスメートに差し迫った危険のリスクがある短い介入としてのみ使用する必要があります(Mohr、Lebel、O'Halloran、&Preustch、2010年、米国教育省[USDE]、2012)。

全国学校看護師協会(NASN)の地位は、登録済みの専門学校の看護師(以下、学校の看護師と呼ばれる)が、すべての生徒の健康と幸福のための不可欠な支持者であることです。安全で安全な環境を促進することは、子供の教育的成功と感情的な発達に不可欠です。拘束や隔離の使用は、潜在的に怪我や死亡を引き起こす可能性があるため、子供、スタッフ、またはクラスメートに差し迫った危険のリスクがある短い介入としてのみ使用する必要があります(Mohr、Lebel、O'Halloran、&Preustch、2010年、米国教育省[USDE]、2012)。

It is the position of National Association of School Nurses (NASN) that the registered professional school nurse (hereinafter referred to as school nurse) is an essential advocate for the health and well-being of all students. Promoting a safe and secure environment is vital to the educational success and emotional development of children. The use of restraints or seclusion can potentially cause injury or death and therefore should be used only as a brief intervention where there is the risk of imminent danger to the child, staff, or classmates (Mohr, LeBel, O’Halloran, & Preustch, 2010; United States Department of Education [USDE], 2012).

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google