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U.S. Army Medical Department journal20140101Vol.issue()

戦闘環境での睡眠とエネルギー製品の使用

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PMID:25830795DOI:
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

背景:エネルギー製品の使用は、おそらく疲労と睡眠不足と戦うために、展開された人員の間で広まっているようです。しかし、これらの製品は、不快な副作用や不眠症、気分変動、疲労、心停止、さらには死などの有害事象に関連しています。 目的:2010年から2011年にかけて、アフガニスタンに配備されたサービスメンバーの間で使用される睡眠習慣とエネルギー製品を定量化する。 方法:参加者は、人口統計情報、睡眠習慣、戦闘への暴露、およびエネルギー製品の使用を照会する匿名の調査を完了しました。 結果:回答者データ:83%がある程度の不眠症を経験しました。28%が処方箋または市販の睡眠援助を使用していました。81%が毎日少なくとも1つのエネルギー製品を使用していると報告しています。最も頻繁に消費されるエネルギー製品は、カフェイン入りコーヒーとソーダでした。展開中は、展開前よりも頻繁に使用されたエネルギー製品のみが、RIP-IT、Tiger、Hydroxycut、およびEnergy Drink Powdersです。平均して、使用を増やした回答者は、展開中に展開中に週に2人のサービングを消費しました。消費されるエネルギー製品の量ではなく、戦闘暴露の程度のみが予測された不眠症の程度。 結論:展開中のサービスメンバーによるエネルギー製品の消費は、展開前と劇的に異なっておらず、不眠症とは関連していませんでした。

背景:エネルギー製品の使用は、おそらく疲労と睡眠不足と戦うために、展開された人員の間で広まっているようです。しかし、これらの製品は、不快な副作用や不眠症、気分変動、疲労、心停止、さらには死などの有害事象に関連しています。 目的:2010年から2011年にかけて、アフガニスタンに配備されたサービスメンバーの間で使用される睡眠習慣とエネルギー製品を定量化する。 方法:参加者は、人口統計情報、睡眠習慣、戦闘への暴露、およびエネルギー製品の使用を照会する匿名の調査を完了しました。 結果:回答者データ:83%がある程度の不眠症を経験しました。28%が処方箋または市販の睡眠援助を使用していました。81%が毎日少なくとも1つのエネルギー製品を使用していると報告しています。最も頻繁に消費されるエネルギー製品は、カフェイン入りコーヒーとソーダでした。展開中は、展開前よりも頻繁に使用されたエネルギー製品のみが、RIP-IT、Tiger、Hydroxycut、およびEnergy Drink Powdersです。平均して、使用を増やした回答者は、展開中に展開中に週に2人のサービングを消費しました。消費されるエネルギー製品の量ではなく、戦闘暴露の程度のみが予測された不眠症の程度。 結論:展開中のサービスメンバーによるエネルギー製品の消費は、展開前と劇的に異なっておらず、不眠症とは関連していませんでした。

BACKGROUND: The use of energy products appears to be widespread among deployed personnel, presumably to combat fatigue and sleep deprivation. However, these products have been associated with unpleasant side effects and adverse events, including insomnia, mood swings, fatigue, cardiac arrest, and even death. OBJECTIVE: To quantify the sleep habits and energy products used among deployed service members in Afghanistan from 2010-2011. METHODS: Participants completed an anonymous survey querying their demographic information, sleep habits, combat exposure, and energy product use. RESULTS: Respondent data: 83% experienced some degree of insomnia; 28% were using a prescription or over-the-counter sleep aid; 81% reported using at least one energy product daily. The most frequently consumed energy products were caffeinated coffee and soda. Only 4 energy products were used more frequently during deployment than prior to deployment: Rip-It, Tiger, Hydroxycut, and energy drink powders. On average, respondents who increased their use consumed only 2 more servings per week during deployment than they had prior to deployment. Only degree of combat exposure, not quantity of energy products consumed, predicted degree of insomnia. CONCLUSION: Energy product consumption by service members during deployment was not dramatically different than predeployment and was not associated with insomnia.

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