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Nephrology news & issues2015May01Vol.29issue(5)

透析プロバイダーのメディケアの品質評価の一貫性を見つける

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PMID:26197694DOI:
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

2015年1月の時点で、メディケア&メディケイドサービスセンター(CMS)は、透析施設の2つのセットの品質ランキングを発行しています。透析施設の比較ウェブサイトで公開されている品質インセンティブプログラム(QIP)に関連するパフォーマンス評価と「星評価」。私たちは、2つの評価を比較し、両方のプログラムに評価がある透析施設の一致セットの一貫性を確認しようとしました。2つの品質評価プログラムにはやや異なる目的がありますが、両方の評価が患者が利用できるようにして、特定の透析施設から受け取ることができるケアの質を理解するのに役立ちます。格付けの一貫性は、相対的な質の有効な尺度として、患者と医療提供者の両方が受け入れるために重要です。

2015年1月の時点で、メディケア&メディケイドサービスセンター(CMS)は、透析施設の2つのセットの品質ランキングを発行しています。透析施設の比較ウェブサイトで公開されている品質インセンティブプログラム(QIP)に関連するパフォーマンス評価と「星評価」。私たちは、2つの評価を比較し、両方のプログラムに評価がある透析施設の一致セットの一貫性を確認しようとしました。2つの品質評価プログラムにはやや異なる目的がありますが、両方の評価が患者が利用できるようにして、特定の透析施設から受け取ることができるケアの質を理解するのに役立ちます。格付けの一貫性は、相対的な質の有効な尺度として、患者と医療提供者の両方が受け入れるために重要です。

As of January 2015, the Centers for Medicare & Medicaid Services (CMS) now publishes two sets of quality rankings for dialysis facilities: performance ratings tied to the Quality Incentive Program (QIP), and "star ratings" published on the Dialysis Facility Compare website. We sought to compare the two ratings and see how consistent they are for a matched set of dialysis facilities that have ratings on both programs. While the two quality rating programs have somewhat different objectives, both ratings are made available to patients to assist them in understanding the quality of care they can expect to receive from a given dialysis facility. Consistency of the ratings will be important to their acceptance by both patients and providers as valid measures of relative quality.

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