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Australian health review : a publication of the Australian Hospital Association2017Mar01Vol.41issue(1)

立ち往生:高等病院の一般医学サービスでメンテナンスケアを必要とする非急性入院患者が関与する退院遅延の原因と影響

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文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

目的本研究の目的は、高等の一般医学サービスに認められた非急性入院患者の間で長期にわたる退院遅延の原因を特定し、占有層の日(OBDS)を定量化し、回避可能な遅延を排除するための戦略を提案することでした。方法2012年1月1日から2015年5月31日の間に入院した患者のレトロスペクティブ研究が行われ、維持ケアを必要とする非急性症例として退院し、総滞在期間(LOS)> 7日間と病院の合計LOS> 14を発行した人日々。28日以上の非急性LOSの長期患者は、退院遅延の連続的原因とその起因性のあるOBDを確認する上でチャートレビューの対象となりました。文献レビューとスタッフのフィードバックは、遅延を最小限に抑えるための潜在的な戦略を特定しました。本研究に含まれる406人の患者の結果、131人が長期にわたって発生した。これらの131人の患者について、6033(90%)の非急性OBDの5420を占める遅延が特定されました。利用可能な住宅用ケアベッドの不足は最も頻繁であり、OBDの44%を占めています。Guardianshipアプリケーションの結果が13%を占めるのを待つのに対し、Guardianの任命、公的受託者の申請、およびそれぞれがOBDの4%から5%の間で消費される機器またはケアパッケージの資金調達決定。家族および/または介護者の介護者の拒否が7%を占めました。高齢のケア評価チーム(ACAT)の評価、ソーシャルワーカーレポート、老年医学者または精神科医のレビュー、および永続的な委任状の確認がそれぞれ1%〜3%のOBDを占めています。提案された30の救済戦略のうち、優先度が高いと評価されているものは次のとおりです。特に特別なニーズを持つ患者のために、暫定ケアまたはレスパイトケアベッドまたはサポートされた宿泊施設へのアクセスが大きくなりました。病院の後見の申請のための献身的な代理店役員と、評価および意思決定プロセスの省庁間協力と調和。病院の管理者から患者や家族への正式な要求は、ケアオプションを受け入れ、調停会議に出席します。結論非急性保守ケア患者の退院の遅延主に、主に居住ケアへのアクセスの障害、外部機関が関与する管理遅延、患者または家族のケアの拒否から生じます。提案された是正措置には、協調した司法間擁護が必要です。このトピックについて何が知られていますか?メンテナンスケアを必要とする非急性患者の退院の遅延は、多くの理由で発生する可能性があり、非常に長い病院が発生します。この論文は何を追加しますか?131人の長期の非急性患者の現在の詳細なチャートレビューは、連続放電の遅延の原因を特定し、それらの有病率と帰属層の日を定量化しました。住宅のケアを待つことは、就寝日の半分未満であり、病院の外部の機関による決定を含む管理の遅延が4分の1で、患者または家族の拒否が10分の1を占めています。これらの遅延を最小限に抑える戦略が提案されています。開業医にとっての意味は何ですか?メンテナンスケアを必要とする非急性患者の退院の遅延は、急性の病院のベッド日の増え続ける割合を消費すると脅しています。この傾向を逆転させるために、病院内外の両方の病院の両方から救済措置が必要です。

目的本研究の目的は、高等の一般医学サービスに認められた非急性入院患者の間で長期にわたる退院遅延の原因を特定し、占有層の日(OBDS)を定量化し、回避可能な遅延を排除するための戦略を提案することでした。方法2012年1月1日から2015年5月31日の間に入院した患者のレトロスペクティブ研究が行われ、維持ケアを必要とする非急性症例として退院し、総滞在期間(LOS)> 7日間と病院の合計LOS> 14を発行した人日々。28日以上の非急性LOSの長期患者は、退院遅延の連続的原因とその起因性のあるOBDを確認する上でチャートレビューの対象となりました。文献レビューとスタッフのフィードバックは、遅延を最小限に抑えるための潜在的な戦略を特定しました。本研究に含まれる406人の患者の結果、131人が長期にわたって発生した。これらの131人の患者について、6033(90%)の非急性OBDの5420を占める遅延が特定されました。利用可能な住宅用ケアベッドの不足は最も頻繁であり、OBDの44%を占めています。Guardianshipアプリケーションの結果が13%を占めるのを待つのに対し、Guardianの任命、公的受託者の申請、およびそれぞれがOBDの4%から5%の間で消費される機器またはケアパッケージの資金調達決定。家族および/または介護者の介護者の拒否が7%を占めました。高齢のケア評価チーム(ACAT)の評価、ソーシャルワーカーレポート、老年医学者または精神科医のレビュー、および永続的な委任状の確認がそれぞれ1%〜3%のOBDを占めています。提案された30の救済戦略のうち、優先度が高いと評価されているものは次のとおりです。特に特別なニーズを持つ患者のために、暫定ケアまたはレスパイトケアベッドまたはサポートされた宿泊施設へのアクセスが大きくなりました。病院の後見の申請のための献身的な代理店役員と、評価および意思決定プロセスの省庁間協力と調和。病院の管理者から患者や家族への正式な要求は、ケアオプションを受け入れ、調停会議に出席します。結論非急性保守ケア患者の退院の遅延主に、主に居住ケアへのアクセスの障害、外部機関が関与する管理遅延、患者または家族のケアの拒否から生じます。提案された是正措置には、協調した司法間擁護が必要です。このトピックについて何が知られていますか?メンテナンスケアを必要とする非急性患者の退院の遅延は、多くの理由で発生する可能性があり、非常に長い病院が発生します。この論文は何を追加しますか?131人の長期の非急性患者の現在の詳細なチャートレビューは、連続放電の遅延の原因を特定し、それらの有病率と帰属層の日を定量化しました。住宅のケアを待つことは、就寝日の半分未満であり、病院の外部の機関による決定を含む管理の遅延が4分の1で、患者または家族の拒否が10分の1を占めています。これらの遅延を最小限に抑える戦略が提案されています。開業医にとっての意味は何ですか?メンテナンスケアを必要とする非急性患者の退院の遅延は、急性の病院のベッド日の増え続ける割合を消費すると脅しています。この傾向を逆転させるために、病院内外の両方の病院の両方から救済措置が必要です。

Objectives The aims of the present study were to identify causes of prolonged discharge delays among non-acute in-patients admitted to a tertiary general medicine service, quantify occupied bed days (OBDs) and propose strategies for eliminating avoidable delays. Methods A retrospective study was performed of patients admitted between 1 January 2012 and 31 May 2015 and discharged as non-acute cases requiring maintenance care and who incurred a total non-acute length of stay (LOS) >7 days and total hospital LOS >14 days. Long-stay patients with non-acute LOS ≥28 days were subject to chart review in ascertaining serial causes of discharge delay and their attributable OBDs. Literature reviews and staff feedback identified potential strategies for minimising delays. Results Of the 406 patients included in the present study, 131 incurred long-stays; for these 131 patients, delays were identified that accounted for 5420 of 6033 (90%) non-acute OBDs. Lack of available residential care beds was most frequent, accounting for 44% of OBDs. Waits for outcomes of guardianship applications accounted for 13%, whereas guardian appointments, Public Trustee applications and funding decisions for equipment or care packages each consumed between 4% and 5% of OBDs. Family and/or carer refusal of care accounted for 7%. Waits for aged care assessment team (ACAT) assessments, social worker reports, geriatrician or psychiatrist reviews and confirmation of enduring power of attorney each accounted for between 1% and 3% of OBDs. Of 30 proposed remedial strategies, those rated as high priority were: greater access to interim care or respite care beds or supported accommodation, especially for patients with special needs; dedicated agency officers for hospital guardianship applications and greater interagency collaboration and harmonisation of assessment and decision processes; and formal requests from hospital administrators to patients and family to accept care options and attend mediation meetings. Conclusions Delayed discharge of non-acute maintenance care patients results principally from impaired access to residential care, administrative delays involving external agencies and patient or family refusal of care. Proposed remedial actions require concerted interjurisdictional advocacy. What is known about this topic? Delays in discharge of non-acute patients requiring maintenance care can occur for many reasons and incur inordinately long hospital stays. What does this paper add? The present detailed chart review of 131 long-stay non-acute patients identified causes of serial discharge delays and quantified their prevalence and attributable bed days. Waits for residential care accounted for less than half the bed days, administrative delays involving decisions by agencies external to the hospital accounted for one-quarter and patient or family refusal of care options accounted for one-tenth. Strategies are proposed that may minimise these delays. What are the implications for practitioners? Delayed discharge of non-acute patients requiring maintenance care threatens to consume an ever-increasing proportion of acute hospital bed days. Remedial action is required from stakeholders both within and outside hospitals to reverse this trend.

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