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目的:日本では、救急車のスタッフは、不十分な情報共有システムのために患者を受け入れることができる病院を見つけるためにリクエストを要求する必要がある場合があります。この研究の目的は、緊急コールと病院の到着の間の時間間隔に対するリクエストコールの数の効果を定量化することを目的としています。 設計と設定:日本のNARA県の救急車記録データベースの横断的研究。 症例:合計43人の663人の患者(女性50%、80歳以上の31.2%):(1)2013年4月から2014年3月まで救急車で輸送され、(2)15歳以上、および(3)主要な病気の疑いがある。 主要な結果の測定:コールから病院の到着までの時間。緊急コールの受領から救急車への到着までの時間間隔として定義されます。 結果:緊急コールから病院の到着までの平均時間間隔は44.5分で、リクエストの平均数は1.8でした。マルチレベルの線形回帰分析により、輸送時間の変動の約43.8%が、患者の年齢、性別、季節、曜日、時間、救急車の呼び出しのカテゴリー、リクエスト時の緊急事態、コール、およびリクエストコールの数によって説明されたことが示されました。リクエストコールの数は、病院の到着までの時間間隔が長くなっています(リクエストコールごとに6.3分の追加; p <0.001)。分析では、領域を3つのグループに分割すると、心臓専門医、神経科医、神経外科医、整形外科医を必要とする疾患の輸送時間に違いがありました。 結論:この研究では、要求コールのすべての拒否のために輸送時間に必要な6.3分の追加分が明らかになり、特定の領域間の疾患固有の遅延も明らかにしました。効果的なシステムは、政策立案者と医師によって協力的に確立され、最初の緊急呼び出しから病院の到着までの時間を短縮するために、患者輸送のために利用可能な病院の迅速な識別を確保する必要があります。
目的:日本では、救急車のスタッフは、不十分な情報共有システムのために患者を受け入れることができる病院を見つけるためにリクエストを要求する必要がある場合があります。この研究の目的は、緊急コールと病院の到着の間の時間間隔に対するリクエストコールの数の効果を定量化することを目的としています。 設計と設定:日本のNARA県の救急車記録データベースの横断的研究。 症例:合計43人の663人の患者(女性50%、80歳以上の31.2%):(1)2013年4月から2014年3月まで救急車で輸送され、(2)15歳以上、および(3)主要な病気の疑いがある。 主要な結果の測定:コールから病院の到着までの時間。緊急コールの受領から救急車への到着までの時間間隔として定義されます。 結果:緊急コールから病院の到着までの平均時間間隔は44.5分で、リクエストの平均数は1.8でした。マルチレベルの線形回帰分析により、輸送時間の変動の約43.8%が、患者の年齢、性別、季節、曜日、時間、救急車の呼び出しのカテゴリー、リクエスト時の緊急事態、コール、およびリクエストコールの数によって説明されたことが示されました。リクエストコールの数は、病院の到着までの時間間隔が長くなっています(リクエストコールごとに6.3分の追加; p <0.001)。分析では、領域を3つのグループに分割すると、心臓専門医、神経科医、神経外科医、整形外科医を必要とする疾患の輸送時間に違いがありました。 結論:この研究では、要求コールのすべての拒否のために輸送時間に必要な6.3分の追加分が明らかになり、特定の領域間の疾患固有の遅延も明らかにしました。効果的なシステムは、政策立案者と医師によって協力的に確立され、最初の緊急呼び出しから病院の到着までの時間を短縮するために、患者輸送のために利用可能な病院の迅速な識別を確保する必要があります。
OBJECTIVES: In Japan, ambulance staff sometimes must make request calls to find hospitals that can accept patients because of an inadequate information sharing system. This study aimed to quantify effects of the number of request calls on the time interval between an emergency call and hospital arrival. DESIGN AND SETTING: A cross-sectional study of an ambulance records database in Nara prefecture, Japan. CASES: A total of 43 663 patients (50% women; 31.2% aged 80 years and over): (1) transported by ambulance from April 2013 to March 2014, (2) aged 15 years and over, and (3) with suspected major illness. PRIMARY OUTCOME MEASURES: The time from call to hospital arrival, defined as the time interval from receipt of an emergency call to ambulance arrival at a hospital. RESULTS: The mean time interval from emergency call to hospital arrival was 44.5 min, and the mean number of requests was 1.8. Multilevel linear regression analysis showed that ∼43.8% of variations in transportation times were explained by patient age, sex, season, day of the week, time, category of suspected illness, person calling for the ambulance, emergency status at request call, area and number of request calls. A higher number of request calls was associated with longer time intervals to hospital arrival (addition of 6.3 min per request call; p<0.001). In an analysis dividing areas into three groups, there were differences in transportation time for diseases needing cardiologists, neurologists, neurosurgeons and orthopaedists. CONCLUSIONS: The study revealed 6.3 additional minutes needed in transportation time for every refusal of a request call, and also revealed disease-specific delays among specific areas. An effective system should be collaboratively established by policymakers and physicians to ensure the rapid identification of an available hospital for patient transportation in order to reduce the time from the initial emergency call to hospital arrival.
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