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この記事では、国立衛生研究所(NIH)が資金提供したポスドク訓練フェローシップを受け入れることにより、ソーシャルワークの博士号(NIH)を受け入れることにより、ソーシャルワークの博士号を取得した直後に代替キャリアパスを追求した4人のソーシャルワーク研究者の経験について説明します。ソーシャルワークの学校が研究能力を構築するための創造的な方法を探しているため、この記事では、ポスドク、トレーニングプログラムの重要な要素、学んだ教訓、トレーニングからの結果を受け入れるという考慮事項に関する著者の視点について説明します。ソーシャルワークに関連する機関およびセンターへの資金調達メカニズムと資金の配布の概要を提供するために、毎年授与されたNIHトレーニング助成金をリストするデータベースからデータが取得されました。研究結果は、フェローのトレーニング計画の限られた量の変動を示しました。トレーニング時間の大部分は、NIH文化の原稿の準備、助成金の開発、社会化のスキルの構築に費やされました。他のテーマよりも、高度な研究トレーニングへの欲求は、ポストドクタートレーニングのポジションを受け入れる上で非常に重要な要素でした。最後に、トレーニングの結果は専門能力の発達に大きな影響を与える可能性がありますが、ソーシャルワークプログラムでポストドクタートレーニングのない人々と比較して、学問的地位におけるポスドク博士フェローの長期的な軌跡にはさらなる研究が必要です。
この記事では、国立衛生研究所(NIH)が資金提供したポスドク訓練フェローシップを受け入れることにより、ソーシャルワークの博士号(NIH)を受け入れることにより、ソーシャルワークの博士号を取得した直後に代替キャリアパスを追求した4人のソーシャルワーク研究者の経験について説明します。ソーシャルワークの学校が研究能力を構築するための創造的な方法を探しているため、この記事では、ポスドク、トレーニングプログラムの重要な要素、学んだ教訓、トレーニングからの結果を受け入れるという考慮事項に関する著者の視点について説明します。ソーシャルワークに関連する機関およびセンターへの資金調達メカニズムと資金の配布の概要を提供するために、毎年授与されたNIHトレーニング助成金をリストするデータベースからデータが取得されました。研究結果は、フェローのトレーニング計画の限られた量の変動を示しました。トレーニング時間の大部分は、NIH文化の原稿の準備、助成金の開発、社会化のスキルの構築に費やされました。他のテーマよりも、高度な研究トレーニングへの欲求は、ポストドクタートレーニングのポジションを受け入れる上で非常に重要な要素でした。最後に、トレーニングの結果は専門能力の発達に大きな影響を与える可能性がありますが、ソーシャルワークプログラムでポストドクタートレーニングのない人々と比較して、学問的地位におけるポスドク博士フェローの長期的な軌跡にはさらなる研究が必要です。
This article describes the experiences of four social work researchers who pursued an alternative career path immediately following their doctorate in social work by accepting a postdoctoral training fellowship funded by the National Institutes of Health (NIH). As schools of social work look for creative ways to build research capacity, this article describes the authors' perspectives regarding the considerations to accept postdocs, key elements in their training programs, lessons learned, and outcomes from training. To provide an overview of the funding mechanism and distribution of funds to institutes and centers relevant to social work, data were obtained from databases that list NIH training grants awarded each year. Study results showed a limited amount of variation in fellows' training plans. The majority of training time was spent building skill in manuscript preparation, grant development, and socialization to the NIH culture. Above all other themes, the desire for advanced research training was a critically important factor in accepting a postdoctoral training position. Finally, the outcomes of training may have a profound effect on professional development, yet the long-term trajectory of postdoctoral fellows in academic positions as compared with people without postdoctoral training in social work programs requires further study.
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