著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
コンテキスト:この記事は、過去30年間にわたる米国の農村トレーニングトラックレジデンシープログラム(RTT)の台頭、衰退、最近の復活と、農村医学教育における健全な実践コミュニティの出現を記録しています。これは、大学院医学教育の連邦および州の資金提供が比較的停滞しており、農村プログラムの財務と認定に関する規則が困難であった米国での時期に発生しました。 問題:1970年代に開発された初期の家族レジデンシープログラムの多くには、農村の実践に関するカリキュラムの焦点が含まれていました。しかし、1980年代までに、これらのプログラムは、農村部の医師の望ましい数をまだ生産していませんでした。これに応じて、1986年に、スポケーンの家庭医学レジデンシーのモードリンと他の人々は、ワシントン州コルビルで最初の1-2 RTTを開発しました。1990年代、および2000年までに、初期の成功のニュースは35のアクティブプログラムのピークにつながりました。しかし、今後10年間で、これらのプログラムは、資金不足と家庭医学への学生の関心の一般的な減少のために大きな困難を経験しました。2010年までに、25のプログラムのみが残っていました。2010年、1-2 RTTを農村実践のために医師の訓練における国家戦略として維持するために、個人とプログラムの連邦資金のコンソーシアムがRTT技術支援プログラム(RTT TA)を設立しました。以前のグループが設定したピアサポートとコラボレーションのパターンに基づいて、RTT TAコンソーシアムは、RTTを支援する農村医学教育における既存の実践コミュニティを拡大しました。対面会議、ピア相談と訪問、学生採用の調整された努力、および協力的な農村医学教育の研究はすべて、コンソーシアムの戦略の要素でした。このコンソーシアムは、医学部や病院での努力を固定するのではなく、パートナーとして幅広い利害関係者に従事しています。これには、まだ農村コミュニティ(「地元の専門家」)に住んでいて実践している医師教育者、農村部の医療教育者のピア、プログラムディレクター、専門家グループ、アカデミックユニット、農村部の州立オフィスなどの政府機関、および農村部の持分との国家協会が含まれます。医学教育。コンソーシアムは、(1)確立された新しいRTTと新しいRTTをサポートし、(2)これらのプログラムに対する医学生の関心を高め、(3)RTT研修生の最小データセットとレジストリを通じてこの戦略の有効性を実証することに成功しました。2012年の21のプログラムのうち、その数は32に増加し、トレーニングの各年に合計68のポジションを占めています。その連邦資金の持続可能な製品として登場した非営利団体であるRTT共同研究は、現在、参加している農村プログラムの国家協同組合によって支援され、仕事を続けています。 学んだ教訓:この方法で実践のコミュニティを栽培するには、時間の経過とともに人間関係のオーガニックな構築が必要です。RTT TAコンソーシアム、そして今では持続可能な後継者としてのRTT共同作業は、コミュニティに関与した農村の健康専門職の教育のための強力な基盤を将来的に築きました。
コンテキスト:この記事は、過去30年間にわたる米国の農村トレーニングトラックレジデンシープログラム(RTT)の台頭、衰退、最近の復活と、農村医学教育における健全な実践コミュニティの出現を記録しています。これは、大学院医学教育の連邦および州の資金提供が比較的停滞しており、農村プログラムの財務と認定に関する規則が困難であった米国での時期に発生しました。 問題:1970年代に開発された初期の家族レジデンシープログラムの多くには、農村の実践に関するカリキュラムの焦点が含まれていました。しかし、1980年代までに、これらのプログラムは、農村部の医師の望ましい数をまだ生産していませんでした。これに応じて、1986年に、スポケーンの家庭医学レジデンシーのモードリンと他の人々は、ワシントン州コルビルで最初の1-2 RTTを開発しました。1990年代、および2000年までに、初期の成功のニュースは35のアクティブプログラムのピークにつながりました。しかし、今後10年間で、これらのプログラムは、資金不足と家庭医学への学生の関心の一般的な減少のために大きな困難を経験しました。2010年までに、25のプログラムのみが残っていました。2010年、1-2 RTTを農村実践のために医師の訓練における国家戦略として維持するために、個人とプログラムの連邦資金のコンソーシアムがRTT技術支援プログラム(RTT TA)を設立しました。以前のグループが設定したピアサポートとコラボレーションのパターンに基づいて、RTT TAコンソーシアムは、RTTを支援する農村医学教育における既存の実践コミュニティを拡大しました。対面会議、ピア相談と訪問、学生採用の調整された努力、および協力的な農村医学教育の研究はすべて、コンソーシアムの戦略の要素でした。このコンソーシアムは、医学部や病院での努力を固定するのではなく、パートナーとして幅広い利害関係者に従事しています。これには、まだ農村コミュニティ(「地元の専門家」)に住んでいて実践している医師教育者、農村部の医療教育者のピア、プログラムディレクター、専門家グループ、アカデミックユニット、農村部の州立オフィスなどの政府機関、および農村部の持分との国家協会が含まれます。医学教育。コンソーシアムは、(1)確立された新しいRTTと新しいRTTをサポートし、(2)これらのプログラムに対する医学生の関心を高め、(3)RTT研修生の最小データセットとレジストリを通じてこの戦略の有効性を実証することに成功しました。2012年の21のプログラムのうち、その数は32に増加し、トレーニングの各年に合計68のポジションを占めています。その連邦資金の持続可能な製品として登場した非営利団体であるRTT共同研究は、現在、参加している農村プログラムの国家協同組合によって支援され、仕事を続けています。 学んだ教訓:この方法で実践のコミュニティを栽培するには、時間の経過とともに人間関係のオーガニックな構築が必要です。RTT TAコンソーシアム、そして今では持続可能な後継者としてのRTT共同作業は、コミュニティに関与した農村の健康専門職の教育のための強力な基盤を将来的に築きました。
CONTEXT: This article chronicles the rise, decline, and recent resurgence of rural training track residency programs (RTTs) in the USA over the past 30 years and the emergence of a healthy community of practice in rural medical education. This has occurred during a time in the USA when federal and state funding of graduate medical education has been relatively stagnant and the rules around finance and accreditation of rural programs have been challenging. ISSUE: Many of the early family residency programs developed in the 1970s included a curricular focus on rural practice. However, by the 1980s, these programs were not yet producing the desired numbers of rural physicians. In response, in 1986, Maudlin and others at the family medicine residency in Spokane developed the first 1-2 RTT in Colville, Washington. In the 1990s, and by 2000, early news of success led to a peak of 35 active programs. However, over the next decade these programs experienced significant hardship due to a lack of funding and a general decline in student interest in family medicine. By 2010, only 25 programs remained. In 2010, in an effort to sustain the 1-2 RTT as a national strategy in training physicians for rural practice, a federally funded consortium of individuals and programs established the RTT Technical Assistance program (RTT TA). Building on the pattern of peer support and collaboration set by earlier groups, the RTT TA consortium expanded the existing community of practice in rural medical education in support of RTTs. In-person meetings, peer consultation and visitation, coordinated efforts at student recruitment, and collaborative rural medical education research were all elements of the consortium's strategy. Rather than anchoring its efforts in medical schools or hospitals, this consortium engaged as partners a wider variety of stakeholders. This included physician educators still living and practicing in rural communities ('local experts'), rural medical educator peers, program directors, professional groups, academic units, governmental entities such as state offices of rural health, and national associations with a stake in rural medical education. The consortium has succeeded in (1) supporting established and new RTTs, (2) increasing medical student interest in these programs, and (3) demonstrating the effectiveness of this strategy through a minimum dataset and registry of RTT trainees. From a low of 21 programs in 2012, the number has grown to 32, accounting for a total of 68 positions in each year of training. The RTT Collaborative, the non-profit that has emerged as the sustainable product of that federal funding, is now supported by a national cooperative of participating rural programs and continues the work. LESSONS LEARNED: Growing a community of practice in this fashion requires the organic building of relationships over time. The RTT TA consortium, and now the RTT Collaborative as a sustainable successor, have laid a strong foundation for community-engaged rural health professions education into the future - from each growing their own, to 'growing our own … together.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。