Loading...
Population health management2018Jun01Vol.21issue(3)

州全体の医療システムの変換を実装するためのバーモント州の準備が増加した10の条件

,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
  • Research Support, Non-U.S. Gov't
概要
Abstract

骨の折れる6年間の政策決定プロセスに続いて、バーモント州は、ほぼすべての居住者とプロバイダーのために、価値ベースの支払いを伴う統一された州全体の全賃金統合配信システムを、価値ベースの支払いを伴う最初の州です。状態。ほとんどのVermonterの商業、メディケア、メディケイドの価値ベースの支払いは、2018年から2022年に新しい州全体の責任あるケア組織を通じて管理されます。この記事の目的は、州全体のシステム変換を実装するバーモントの準備が整っている10の条件を説明することです。著者は、文書をレビューし、公開情報のインターネット検索を実施し、2014年から2016年に毎年主要な情報提供者にインタビューし、相互検証された事実と物語の解釈を行い、コンテンツ分析を実行して、準備と政策と実践への影響を高める条件を導き出しました。4つの社会条件(リーダーシップチャンピオン、共通のビジョン、共同文化、ソーシャルキャピタルと集団効果)と6つのサポート条件(お金、州全体のデータ、法的インフラストラクチャ、支払い改革を促進する連邦政策、支払い改革に合った配送システムの変革;システム改革)システム変換に対するバーモント州の準備の増加。バーモント州の経験は、改革の州全体の準備の増加が、大規模な料金ベースのシステムの純粋な慣性を克服するために遅く、漸進的で、疲れ果てていることを示しています。州全体で統一された人口ベースの支払いは、ほぼすべてのバーモント州のヘルスケアに影響を与えるため、新しい支払いが機能する場合があります。準備ができており、州全体のシステム変換の条件は、非常に競争の激しい市場を持つ州よりも、バーモント州のような規制市場を持つ州でより可能性が高い場合があります。

骨の折れる6年間の政策決定プロセスに続いて、バーモント州は、ほぼすべての居住者とプロバイダーのために、価値ベースの支払いを伴う統一された州全体の全賃金統合配信システムを、価値ベースの支払いを伴う最初の州です。状態。ほとんどのVermonterの商業、メディケア、メディケイドの価値ベースの支払いは、2018年から2022年に新しい州全体の責任あるケア組織を通じて管理されます。この記事の目的は、州全体のシステム変換を実装するバーモントの準備が整っている10の条件を説明することです。著者は、文書をレビューし、公開情報のインターネット検索を実施し、2014年から2016年に毎年主要な情報提供者にインタビューし、相互検証された事実と物語の解釈を行い、コンテンツ分析を実行して、準備と政策と実践への影響を高める条件を導き出しました。4つの社会条件(リーダーシップチャンピオン、共通のビジョン、共同文化、ソーシャルキャピタルと集団効果)と6つのサポート条件(お金、州全体のデータ、法的インフラストラクチャ、支払い改革を促進する連邦政策、支払い改革に合った配送システムの変革;システム改革)システム変換に対するバーモント州の準備の増加。バーモント州の経験は、改革の州全体の準備の増加が、大規模な料金ベースのシステムの純粋な慣性を克服するために遅く、漸進的で、疲れ果てていることを示しています。州全体で統一された人口ベースの支払いは、ほぼすべてのバーモント州のヘルスケアに影響を与えるため、新しい支払いが機能する場合があります。準備ができており、州全体のシステム変換の条件は、非常に競争の激しい市場を持つ州よりも、バーモント州のような規制市場を持つ州でより可能性が高い場合があります。

Following an arduous, 6-year policy-making process, Vermont is the first state implementing a unified, statewide all-payer integrated delivery system with value-based payment, along with aligned medical and social service reforms, for almost all residents and providers in a state. Commercial, Medicare, and Medicaid value-based payment for most Vermonters will be administered through a new statewide accountable care organization in 2018-2022. The purpose of this article is to describe the 10 conditions that increased Vermont's readiness to implement statewide system transformation. The authors reviewed documents, conducted internet searches of public information, interviewed key informants annually in 2014-2016, cross-validated factual and narrative interpretation, and performed content analyses to derive conditions that increased readiness and their implications for policy and practice. Four social conditions (leadership champions; a common vision; collaborative culture; social capital and collective efficacy) and 6 support conditions (money; statewide data; legal infrastructure; federal policy promoting payment reform; delivery system transformation aligned with payment reform; personnel skilled in system reform) increased Vermont's readiness for system transformation. Vermont's experience indicates that increasing statewide readiness for reform is slow, incremental, and exhausting to overcome the sheer inertia of large fee-based systems. The new payments may work because statewide, uniform population-based payment will affect the health care of almost all Vermonters, creating statewide, uniform provider incentives to reduce volume and making the current fee-based system less viable. The conditions for readiness and statewide system transformation may be more likely in states with regulated markets, like Vermont, than in states with highly competitive markets.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google