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Scarborough Hospital(TSH)は、品質改善のための最初の中央オフィス(QI)を開始する際に、「品質と持続可能性」の勢いを達成するための勢いを加速し、出現したQIオペレーション研究の専門分野に内部能力を構築することにより、戦略的優先順位を達成しようとしました。Scarborough Hospitalは、リーンおよび改善の哲学と併せて、人材管理の既存のモデルをレビューしました。単純な指針とトロント大学のヘルスケアエンジニアリングセンターと協力して、TSHはイノベーションとパフォーマンス改善のオフィスで運用研究のための人材管理へのターゲットアプローチを開発し、スタッフのニーズからオンボーディングまでの時間を短縮し、QIおよびProjectsを提供する新しいスタッフの開発を促進し、このグループを維持するための新しい構造を維持するために新しい構造を維持しました。
Scarborough Hospital(TSH)は、品質改善のための最初の中央オフィス(QI)を開始する際に、「品質と持続可能性」の勢いを達成するための勢いを加速し、出現したQIオペレーション研究の専門分野に内部能力を構築することにより、戦略的優先順位を達成しようとしました。Scarborough Hospitalは、リーンおよび改善の哲学と併せて、人材管理の既存のモデルをレビューしました。単純な指針とトロント大学のヘルスケアエンジニアリングセンターと協力して、TSHはイノベーションとパフォーマンス改善のオフィスで運用研究のための人材管理へのターゲットアプローチを開発し、スタッフのニーズからオンボーディングまでの時間を短縮し、QIおよびProjectsを提供する新しいスタッフの開発を促進し、このグループを維持するための新しい構造を維持するために新しい構造を維持しました。
In initiating its first central office for Quality Improvement (QI), The Scarborough Hospital (TSH) sought to accelerate momentum towards achieving its "Quality and Sustainability" strategic priority by building internal capacity in the emerging QI specialty of operations research. The Scarborough Hospital reviewed existing models of talent management in conjunction with Lean and improvement philosophies. Through simple guiding principles and in collaboration with the University of Toronto's Centre for Healthcare Engineering, TSH developed a targeted approach to talent management for Operations Research (OR) in the Office of Innovation and Performance Improvement, reduced the time from staffing need to onboarding, accelerated the development of new staff in delivering QI and OR projects, and defined new structures and processes to retain and develop this group of new emerging health leaders.
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