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abelabled:この主題で何が知られているのか?:認知症と反応性のある行動を持つ人々の世話は困難です。しかし、看護師の反応的行動の経験についてはほとんど知られていない。この論文は既存の知識に何を追加しますか?:看護師が自分の行動、思考、態度、反応を認識する必要があることを理解することを示すために。時間、教育、および管理サポートは、人中心のアプローチを可能にするために不可欠です。ケアの場所に関する決定は困難であり、人中心のアプローチへの意欲を考えると、認知症の人々の見解を考慮する必要があります。実践の意味は何ですか?:認知症の人を支援する看護スタッフは、反射的な実践、継続的な教育、意思決定にもっと頻繁に関与する必要があります。サービスプロバイダー/マネージャーは、認知症と反応性のある行動を持つ人のケアの複雑さを理解し、すべてのスタッフがアクセスできる関連するサポートと教育をスタッフに提供する必要があります。 要約:認知症と反応性のある行動を持つ人々の世話をすることは、看護師に挑戦することができ、彼らの経験についてはほとんど知られていません。長期滞在施設で認知症と反応性のある行動を持つ人々を支援する看護師の見解を探求することを目指しています。方法民間および公共のケア施設から採用された9人の看護師の詳細なオーディオ録音されたインタビューを利用する定性的記述研究。コーディング、概要、およびメモの反復的な比較を含む定性的コンテンツ分析、コーディング、主要な引用符、テーブルがテーマを決定するために開発されました。結果4つのテーマが登場しました:認知症と反応性のある行動を備えた人々をサポートするための対応する行動、リソース、介入を認識して理解すること、看護実践とケア環境に対する教育の影響。ディスカッションスタッフの利用可能性、適切な時間、財政的制約は、看護師のケアを提供する能力を妨げます。継続的な教育へのアクセスと、認知症固有の教育が看護実践を変えたため、1対1のケアを提供できることが評価されました。練習場所への影響は、問題の反応性行動の種類、行動の持続時間、および人、他の居住者、スタッフに対する行動の影響に依存していると見なされていました。認知症の教育はすべてのスタッフがアクセスできる必要があり、管理ガイドラインとサポート戦略を開発するためには、共同アプローチが必要です。
abelabled:この主題で何が知られているのか?:認知症と反応性のある行動を持つ人々の世話は困難です。しかし、看護師の反応的行動の経験についてはほとんど知られていない。この論文は既存の知識に何を追加しますか?:看護師が自分の行動、思考、態度、反応を認識する必要があることを理解することを示すために。時間、教育、および管理サポートは、人中心のアプローチを可能にするために不可欠です。ケアの場所に関する決定は困難であり、人中心のアプローチへの意欲を考えると、認知症の人々の見解を考慮する必要があります。実践の意味は何ですか?:認知症の人を支援する看護スタッフは、反射的な実践、継続的な教育、意思決定にもっと頻繁に関与する必要があります。サービスプロバイダー/マネージャーは、認知症と反応性のある行動を持つ人のケアの複雑さを理解し、すべてのスタッフがアクセスできる関連するサポートと教育をスタッフに提供する必要があります。 要約:認知症と反応性のある行動を持つ人々の世話をすることは、看護師に挑戦することができ、彼らの経験についてはほとんど知られていません。長期滞在施設で認知症と反応性のある行動を持つ人々を支援する看護師の見解を探求することを目指しています。方法民間および公共のケア施設から採用された9人の看護師の詳細なオーディオ録音されたインタビューを利用する定性的記述研究。コーディング、概要、およびメモの反復的な比較を含む定性的コンテンツ分析、コーディング、主要な引用符、テーブルがテーマを決定するために開発されました。結果4つのテーマが登場しました:認知症と反応性のある行動を備えた人々をサポートするための対応する行動、リソース、介入を認識して理解すること、看護実践とケア環境に対する教育の影響。ディスカッションスタッフの利用可能性、適切な時間、財政的制約は、看護師のケアを提供する能力を妨げます。継続的な教育へのアクセスと、認知症固有の教育が看護実践を変えたため、1対1のケアを提供できることが評価されました。練習場所への影響は、問題の反応性行動の種類、行動の持続時間、および人、他の居住者、スタッフに対する行動の影響に依存していると見なされていました。認知症の教育はすべてのスタッフがアクセスできる必要があり、管理ガイドラインとサポート戦略を開発するためには、共同アプローチが必要です。
UNLABELLED: WHAT IS KNOWN ON THE SUBJECT?: Caring for people with dementia and responsive behaviours is challenging; however, little is known of nurses' experiences of responsive behaviours. WHAT DOES THIS PAPER ADD TO EXISTING KNOWLEDGE?: To demonstrate understanding nurses need to be aware of their own actions, thoughts, attitudes and reactions. Time, education and management support are essential in enabling a person-centred approach. A decision regarding the place of care is difficult to come to, and given the drive to a person-centred approach, there is a need to consider the views of people with dementia. WHAT ARE THE IMPLICATIONS FOR PRACTICE?: Nursing staff supporting people with dementia should engage more frequently in reflective practice, ongoing education and decision-making. Service providers/managers need to have an understanding of the complexities of caring for a person with dementia and responsive behaviours and provide their staff with relevant supports and education that is accessible to all staff. ABSTRACT: Introduction Caring for people with dementia and responsive behaviours can challenge nurses, and little is known of their experiences. Aims To explore nurses' views of supporting people with dementia and responsive behaviours in long-stay facilities. Methods A qualitative descriptive study utilizing in-depth audio-recorded interviews of nine nurses, recruited from private and public care facilities. Qualitative content analyses conducted involving iterative comparisons of transcripts, summaries and memos, where coding, key quotes and tables were developed to determine themes. Results Four themes emerged: recognizing and understanding responsive behaviour, resources and interventions to support people with dementia and responsive behaviour, the impact of education on nursing practice and the care environment. Discussion Availability of staff, adequate time and financial restraints hinder nurses' ability to provide care. Access to ongoing education and being able to provide one-to-one care was valued as dementia-specific education changed nursing practice. Implications for practice Place of care was seen as dependent on the type of responsive behaviour in question, the duration of the behaviour and the impact of the behaviour on the person, other residents and staff. Dementia education needs to be accessible to all staff, and a collaborative approach is necessary in order to develop management guidelines and support strategies.
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