著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
目的:2014年のメタ分析では、卒業により、医学生の16.6%が虐待、嫌がらせ、または差別を報告し、この敵対的な環境がうつ病と不安の増加を引き起こしたことがわかりました。この研究の目的は、医師助手(PA)教育プログラムにおける差別と心理的/身体的虐待の理解と、学生の消耗への潜在的な影響を高めることでした。 方法:米国のPAプログラムでの教訓的かつ臨床的な年間トレーニング中に、目撃されたまたは経験豊富な差別と心理的または身体的虐待について尋ねたオンラインの匿名の調査を使用して情報を収集しました。 結果:調査では1159人の回答者が受け取られました。これは、PAの学生の総登録の6.1%を占めています。回答者の最大30%が差別を目撃したり経験したりしており、最大2.3%がPA学校で心理的虐待を経験していました。PA教育中に目撃されたまたは経験豊富な差別の大部分は報告されていません(<2%)。学生が報復を恐れているか、特に事件が教員に関係している場合、誰に報告すべきかを単に知らなかったため、報告は行われませんでした。 結論:PA教育における差別の有病率を減らすには、この問題の認識と、すべてのプログラムのインフラストラクチャが包括的であり、あらゆる種類の多様性を価値があることを保証するための標的努力が必要です。著者は、PAプログラムが現在の制度的報告構造について議論することを主張しています。職場の暴力、差別、嫌がらせに関する普遍的なカリキュラムを開発する。そして、プログラムの全体的な「気候」と文化を改善するための重要な第一歩として、多様性と公平性をコアバリューとして明示的に特定する価値ステートメントを開発します。
目的:2014年のメタ分析では、卒業により、医学生の16.6%が虐待、嫌がらせ、または差別を報告し、この敵対的な環境がうつ病と不安の増加を引き起こしたことがわかりました。この研究の目的は、医師助手(PA)教育プログラムにおける差別と心理的/身体的虐待の理解と、学生の消耗への潜在的な影響を高めることでした。 方法:米国のPAプログラムでの教訓的かつ臨床的な年間トレーニング中に、目撃されたまたは経験豊富な差別と心理的または身体的虐待について尋ねたオンラインの匿名の調査を使用して情報を収集しました。 結果:調査では1159人の回答者が受け取られました。これは、PAの学生の総登録の6.1%を占めています。回答者の最大30%が差別を目撃したり経験したりしており、最大2.3%がPA学校で心理的虐待を経験していました。PA教育中に目撃されたまたは経験豊富な差別の大部分は報告されていません(<2%)。学生が報復を恐れているか、特に事件が教員に関係している場合、誰に報告すべきかを単に知らなかったため、報告は行われませんでした。 結論:PA教育における差別の有病率を減らすには、この問題の認識と、すべてのプログラムのインフラストラクチャが包括的であり、あらゆる種類の多様性を価値があることを保証するための標的努力が必要です。著者は、PAプログラムが現在の制度的報告構造について議論することを主張しています。職場の暴力、差別、嫌がらせに関する普遍的なカリキュラムを開発する。そして、プログラムの全体的な「気候」と文化を改善するための重要な第一歩として、多様性と公平性をコアバリューとして明示的に特定する価値ステートメントを開発します。
PURPOSE: A 2014 meta-analysis found that by graduation, 16.6% of medical students had reported abuse, harassment, or discrimination and that this hostile environment caused an increase in depression and anxiety. The purpose of this research study was to increase the understanding of discrimination and psychological/physical abuse in physician assistant (PA) education programs and the potential impact on student attrition. METHODS: Information was collected using an online, anonymous survey that asked about witnessed or experienced discrimination and psychological or physical abuse during the didactic and clinical years of training in PA programs in the United States. RESULTS: The survey received 1159 respondents, which represents 6.1% of total PA student enrollment. Up to 30% of respondents had witnessed or experienced discrimination, and up to 2.3% had experienced psychological abuse while in PA school. The majority of witnessed or experienced discrimination during PA education was not reported (<2%). Reports were not made because students feared retribution or they simply did not know who to report to, particularly if the incident involved faculty. CONCLUSION: Reducing the prevalence of discrimination in PA education requires recognition of this issue and targeted efforts to ensure that the infrastructure of every program is inclusive and values diversity of all kinds. The authors advocate that PA programs discuss their current institutional reporting structure; develop a universal curriculum on workplace violence, discrimination, and harassment; and develop value statements that explicitly identify diversity and equity as a core value as an important first step to improving the overall "climate" and culture of the program.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。