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Appetite2018Aug01Vol.127issue()

英国の家庭用ベジタリアンとビーガン料金のダイナミクスのモデル

,
文献タイプ:
  • Journal Article
概要
Abstract

菜食主義とビーガニズムの決定要因に関する多くの研究がありますが、人口の彼らの割合が時間とともにどのように変化するかについての以前の研究はありませんでした。この論文では、ベジタリアンとビーガンの食事の選択の柔軟なモデルを提示し、消費率の共同ダイナミクスを導き出します。23年間の英国の世帯データを持つ擬似パネルにモデルを適合させ、ベジタリアン料金は現在の現在の家庭特性によって大きく決定されていますが、ビーガンレートは自分の遅れのある価値の影響をさらに受けます。菜食主義とビーガニズムの均衡率を解決し、消費率がそれらのレートを変更する一時的なイベントに続いて均衡レベルに戻り、非肉食を促進するキャンペーンの影響を推定することを示しています。ビーガンの運動家の間での積極的な議論に答えて、持続的なベジタリアンキャンペーンは、ビーガン消費率に大きなプラスの効果をもたらすことがわかります。

菜食主義とビーガニズムの決定要因に関する多くの研究がありますが、人口の彼らの割合が時間とともにどのように変化するかについての以前の研究はありませんでした。この論文では、ベジタリアンとビーガンの食事の選択の柔軟なモデルを提示し、消費率の共同ダイナミクスを導き出します。23年間の英国の世帯データを持つ擬似パネルにモデルを適合させ、ベジタリアン料金は現在の現在の家庭特性によって大きく決定されていますが、ビーガンレートは自分の遅れのある価値の影響をさらに受けます。菜食主義とビーガニズムの均衡率を解決し、消費率がそれらのレートを変更する一時的なイベントに続いて均衡レベルに戻り、非肉食を促進するキャンペーンの影響を推定することを示しています。ビーガンの運動家の間での積極的な議論に答えて、持続的なベジタリアンキャンペーンは、ビーガン消費率に大きなプラスの効果をもたらすことがわかります。

Although there are many studies of determinants of vegetarianism and veganism, there have been no previous studies of how their rates in a population jointly change over time. In this paper, we present a flexible model of vegetarian and vegan dietary choices, and derive the joint dynamics of rates of consumption. We fit our model to a pseudo-panel with 23 years of U.K. household data, and find that while vegetarian rates are largely determined by current household characteristics, vegan rates are additionally influenced by their own lagged value. We solve for equilibrium rates of vegetarianism and veganism, show that rates of consumption return to their equilibrium levels following a temporary event which changes those rates, and estimate the effects of campaigns to promote non-meat diets. We find that a persistent vegetarian campaign has a significantly positive effect on the rate of vegan consumption, in answer to an active debate among vegan campaigners.

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