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背景:入院患者の放電のタイミングは、患者の満足度の低下、滞在期間の増加(LOS)、および搭乗時間の長さをもたらし、病院のスループットに影響を与える可能性があります。 方法:術前および入院患者の両方の成分を含む12か月の標的介入が、正午までに退院した患者の割合を増加させるために、すべての外科的入院患者サービスで実装されました。 結果:12か月のイニシアチブ(P <0.01)では、正午までの退院が14.3%から21.5%に増加しました。ケースミックスインデックス調整済みLOS(ALOS)は、2.17から2.02日に減少しました(P <0.01)。ED、PACU、およびICUの搭乗時間は、イニシアチブ中にすべて大幅に低かった(それぞれP <0.01、P <0.01、P = 0.03)。 結論:外科患者を退院させる標的イニシアチブは、以前に正午までに退院した患者の割合が50%増加しました。この発見に関連するのは、ED、ICU、およびPACUのALOSと搭乗時間によって測定された病院のスループットの改善でした。
背景:入院患者の放電のタイミングは、患者の満足度の低下、滞在期間の増加(LOS)、および搭乗時間の長さをもたらし、病院のスループットに影響を与える可能性があります。 方法:術前および入院患者の両方の成分を含む12か月の標的介入が、正午までに退院した患者の割合を増加させるために、すべての外科的入院患者サービスで実装されました。 結果:12か月のイニシアチブ(P <0.01)では、正午までの退院が14.3%から21.5%に増加しました。ケースミックスインデックス調整済みLOS(ALOS)は、2.17から2.02日に減少しました(P <0.01)。ED、PACU、およびICUの搭乗時間は、イニシアチブ中にすべて大幅に低かった(それぞれP <0.01、P <0.01、P = 0.03)。 結論:外科患者を退院させる標的イニシアチブは、以前に正午までに退院した患者の割合が50%増加しました。この発見に関連するのは、ED、ICU、およびPACUのALOSと搭乗時間によって測定された病院のスループットの改善でした。
BACKGROUND: The timing of inpatient discharges can impact hospital throughput with later discharges leading to decreased patient satisfaction, increased length of stay (LOS), and longer boarding times. METHODS: A 12-month targeted intervention that included both pre-operative and inpatient components was implemented across all surgical inpatient services to increase the proportion of patients discharged by noon. RESULTS: Discharge by noon rates increased from 14.3% to 21.5% during the 12-month initiative (p < 0.01). The case mix index adjusted LOS (aLOS) decreased from 2.17 to 2.02 days (p < 0.01). ED, PACU, and ICU boarding times were all significantly lower during the initiative (p < 0.01, p < 0.01, p = 0.03 respectively). CONCLUSIONS: A targeted initiative to discharge surgical patients earlier resulted in a 50% increase in the proportion of patients discharged by noon. Associated with this finding were improvements in hospital throughput as measured by aLOS and boarding times in the ED, ICUs, and PACU.
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