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人間の恐怖コンディショニング研究では、さまざまな生理学的読み取りを使用して、恐怖学習中に条件付き応答を追跡できます。皮膚コンダクタンス応答(SCR)や驚le反応などの一般的に採用されている読み取りは、近年瞳孔の読み取りによって補完されていますが、これまでに瞳孔の読み取りが条件付き応答の他の尺度にどのように関連するかは不明です。生徒の反応、SCR、および驚きの反応の違いと共同体を調べるために、恐怖の獲得、絶滅、および2日間の連続したリコールテスト中に、47人の健康な被験者の生徒の直径、皮膚コンダクタンス、驚異的な筋電図を同時に記録しました。さまざまな測定値は弱く相関しているだけで、恐怖の獲得中に反応パターンに最も顕著な違いが示されました。SCRと驚異的な応答は慣れていましたが、瞳孔測定はそうではありませんでした。代わりに、彼らは恐怖の条件付け刺激に応じて増加し、最も密接に密接に続いて、無条件の刺激(US)期待の評価に従いました。さらに、驚異的な生徒の反応は、恐怖の獲得中に刺激識別を示し、聴覚瞳孔反射の恐怖増強を示唆していることを観察しました。条件付き反応のさまざまな生理学的結果測定は、恐怖学習中の異なる認知感情プロセスについて情報を提供し、生徒の反応は生理学的慣習の影響を最も少なく、最も密接に米国の期待に続くと結論付けています。
人間の恐怖コンディショニング研究では、さまざまな生理学的読み取りを使用して、恐怖学習中に条件付き応答を追跡できます。皮膚コンダクタンス応答(SCR)や驚le反応などの一般的に採用されている読み取りは、近年瞳孔の読み取りによって補完されていますが、これまでに瞳孔の読み取りが条件付き応答の他の尺度にどのように関連するかは不明です。生徒の反応、SCR、および驚きの反応の違いと共同体を調べるために、恐怖の獲得、絶滅、および2日間の連続したリコールテスト中に、47人の健康な被験者の生徒の直径、皮膚コンダクタンス、驚異的な筋電図を同時に記録しました。さまざまな測定値は弱く相関しているだけで、恐怖の獲得中に反応パターンに最も顕著な違いが示されました。SCRと驚異的な応答は慣れていましたが、瞳孔測定はそうではありませんでした。代わりに、彼らは恐怖の条件付け刺激に応じて増加し、最も密接に密接に続いて、無条件の刺激(US)期待の評価に従いました。さらに、驚異的な生徒の反応は、恐怖の獲得中に刺激識別を示し、聴覚瞳孔反射の恐怖増強を示唆していることを観察しました。条件付き反応のさまざまな生理学的結果測定は、恐怖学習中の異なる認知感情プロセスについて情報を提供し、生徒の反応は生理学的慣習の影響を最も少なく、最も密接に米国の期待に続くと結論付けています。
In human fear conditioning studies, different physiological readouts can be used to track conditioned responding during fear learning. Commonly employed readouts such as skin conductance responses (SCR) or startle responses have in recent years been complemented by pupillary readouts, but to date it is unknown how pupillary readouts relate to other measures of the conditioned response. To examine differences and communalities among pupil responses, SCR, and startle responses, we simultaneously recorded pupil diameter, skin conductance, and startle electromyography in 47 healthy subjects during fear acquisition, extinction, and a recall test on 2 consecutive days. The different measures correlated only weakly, displaying most prominent differences in their response patterns during fear acquisition. Whereas SCR and startle responses habituated, pupillary measures did not. Instead, they increased in response to fear conditioned stimuli and most closely followed ratings of unconditioned stimulus (US) expectancy. Moreover, we observed that startle-induced pupil responses showed stimulus discrimination during fear acquisition, suggesting a fear potentiation of the auditory pupil reflex. We conclude that different physiological outcome measures of the conditioned response inform about different cognitive-affective processes during fear learning, with pupil responses being least affected by physiological habituation and most closely following US expectancy.
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