Loading...
PloS one20180101Vol.13issue(10)

持続可能なビールに対する支払い意欲

,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
  • Research Support, Non-U.S. Gov't
概要
Abstract

全国の醸造所は、エネルギー効率の良い炭素醸造慣行に投資しています。持続可能な消費と生態学的経済学の文献からの洞察を引き出すこの分析では、消費者が持続可能なビールにもっとお金を払うことをいとわないかどうか、そしてプレミアムの価値を予測するものを評価します。2つの支払い意欲の練習のうちの1つを含む米国中のビール消費者の調査に基づいて、持続可能な醸造ビールの支払い意欲の高まりに関連する回答者の属性を評価します。ビール消費者の大半は、持続可能なビールにもっとお金を払うことをいとわないことがわかります。プレミアムを支払う準備ができている消費者は、すでにビール単位あたりより多くの支払いをする傾向があり、購入行動と消費パターンが環境に影響を与える可能性のある方法をよりよく認識し、専門家の進歩、環境の支援、他の原因を支援することに基づいてライフスタイルを追求します。

全国の醸造所は、エネルギー効率の良い炭素醸造慣行に投資しています。持続可能な消費と生態学的経済学の文献からの洞察を引き出すこの分析では、消費者が持続可能なビールにもっとお金を払うことをいとわないかどうか、そしてプレミアムの価値を予測するものを評価します。2つの支払い意欲の練習のうちの1つを含む米国中のビール消費者の調査に基づいて、持続可能な醸造ビールの支払い意欲の高まりに関連する回答者の属性を評価します。ビール消費者の大半は、持続可能なビールにもっとお金を払うことをいとわないことがわかります。プレミアムを支払う準備ができている消費者は、すでにビール単位あたりより多くの支払いをする傾向があり、購入行動と消費パターンが環境に影響を与える可能性のある方法をよりよく認識し、専門家の進歩、環境の支援、他の原因を支援することに基づいてライフスタイルを追求します。

Breweries across the country are investing in energy efficient and low-carbon brewing practices. Drawing insights from the sustainable consumption and ecological economics literature, this analysis evaluates whether consumers are willing to pay more for sustainable beer and what predicts the value of the premium. Based on a survey of beer consumers from across the U.S. that contained one of two willingness-to-pay exercises, we evaluate what respondent attributes are associated with a higher willingness-to-pay for sustainably brewed beer. We find that the majority of beer consumers are willing to pay more for sustainable beer. Consumers who are prepared to pay a premium tend to already pay more per unit of beer, are more aware of their purchasing behavior and the manner in which their consumption patterns may affect the environment, and pursue lifestyles based on professional advancement, helping the environment, and helping other causes.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google