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背景:米国のニュースと世界の報告書の評判スコアは、成人および小児病院のランキングの全体的なランクと強く相関しています。ソーシャルメディアは、情報が医師にどのように広がられているかに影響を与え、病院で患者を採用するためのマーケティングツールとして使用されています。大人と小児の病院の評判スコアがソーシャルメディアの存在に関連しているかどうかは不明です。 目的:私たちの研究の目的は、病院のソーシャルメディアメトリックと、成人および小児病院向けの米国ニュース2017-2018ベスト病院ランキングとの関連を分析することでした。 方法:2017-2018 US News公開されている年間ランキングで少なくとも1つの専門分野のランキングを受けた病院の評判スコア、合計スコア、およびソーシャルメディアメトリック(Twitter、Facebook、およびInstagram)の横断分析を実施しました。ソーシャルメディアメトリックと病院の合計ポイント(すなわち、ランク)とレピュテーションスコアの間の部分的な相関係数を分析するために、Twitterのベッドサイズと時間を制御しながら、ソーシャルメディアメトリックと病院の合計ポイント(つまり、ランク)と評判スコアを分析するために回帰分析が採用されました。 結果:子供の病院の評判スコアとTwitterフォロワーの数(合計ポイント:r = .465、p <.001;評判:R = .524、p <.001)およびFacebookフォロワー(合計ポイント:r = .392、p = .002;評判:R = .518、p <.001)の有意な相関関係が観察されました。大人の病院の評判スコアの有意な相関は、Twitterフォロワーの数(r = .848、p <.001)、ツイートの数(r = .535、p <.001)、Kloutスコア(r = .242、p = .02)、およびFacebookフォロワー(r = .743、p <.001)で見つかりました。さらに、Twitterフォロワー(r = .548、p <.001)、ツイートの数(r = .358、p <.001)、Kloutスコア(r = .203、p = .05)、Facebookフォロワー(r = .500、p <.001)、Instagramフォロワー(r = .692、p <.692、p <.692、p <.692、p <.692、p <.692、Twitter(r = .692、twitter)の合計ポイントの総相関関係が見つかりました。 結論:複数のソーシャルメディアメトリックと、病院の評判スコアと合計ポイント(つまり、全体のランク)の両方との間に統計的に有意な相関が存在します。この協会は、病院の評判がソーシャルメディアの存在に影響される可能性があること、または病院の評判またはランクがソーシャルメディアのフォロワーを推進することを示している可能性があります。
背景:米国のニュースと世界の報告書の評判スコアは、成人および小児病院のランキングの全体的なランクと強く相関しています。ソーシャルメディアは、情報が医師にどのように広がられているかに影響を与え、病院で患者を採用するためのマーケティングツールとして使用されています。大人と小児の病院の評判スコアがソーシャルメディアの存在に関連しているかどうかは不明です。 目的:私たちの研究の目的は、病院のソーシャルメディアメトリックと、成人および小児病院向けの米国ニュース2017-2018ベスト病院ランキングとの関連を分析することでした。 方法:2017-2018 US News公開されている年間ランキングで少なくとも1つの専門分野のランキングを受けた病院の評判スコア、合計スコア、およびソーシャルメディアメトリック(Twitter、Facebook、およびInstagram)の横断分析を実施しました。ソーシャルメディアメトリックと病院の合計ポイント(すなわち、ランク)とレピュテーションスコアの間の部分的な相関係数を分析するために、Twitterのベッドサイズと時間を制御しながら、ソーシャルメディアメトリックと病院の合計ポイント(つまり、ランク)と評判スコアを分析するために回帰分析が採用されました。 結果:子供の病院の評判スコアとTwitterフォロワーの数(合計ポイント:r = .465、p <.001;評判:R = .524、p <.001)およびFacebookフォロワー(合計ポイント:r = .392、p = .002;評判:R = .518、p <.001)の有意な相関関係が観察されました。大人の病院の評判スコアの有意な相関は、Twitterフォロワーの数(r = .848、p <.001)、ツイートの数(r = .535、p <.001)、Kloutスコア(r = .242、p = .02)、およびFacebookフォロワー(r = .743、p <.001)で見つかりました。さらに、Twitterフォロワー(r = .548、p <.001)、ツイートの数(r = .358、p <.001)、Kloutスコア(r = .203、p = .05)、Facebookフォロワー(r = .500、p <.001)、Instagramフォロワー(r = .692、p <.692、p <.692、p <.692、p <.692、p <.692、Twitter(r = .692、twitter)の合計ポイントの総相関関係が見つかりました。 結論:複数のソーシャルメディアメトリックと、病院の評判スコアと合計ポイント(つまり、全体のランク)の両方との間に統計的に有意な相関が存在します。この協会は、病院の評判がソーシャルメディアの存在に影響される可能性があること、または病院の評判またはランクがソーシャルメディアのフォロワーを推進することを示している可能性があります。
BACKGROUND: The US News and World Report reputation score correlates strongly with overall rank in adult and pediatric hospital rankings. Social media affects how information is disseminated to physicians and is used by hospitals as a marketing tool to recruit patients. It is unclear whether the reputation score for adult and children's hospitals relates to social media presence. OBJECTIVE: The objective of our study was to analyze the association between a hospital's social media metrics and the US News 2017-2018 Best Hospital Rankings for adult and children's hospitals. METHODS: We conducted a cross-sectional analysis of the reputation score, total score, and social media metrics (Twitter, Facebook, and Instagram) of hospitals who received at least one subspecialty ranking in the 2017-2018 US News publicly available annual rankings. Regression analysis was employed to analyze the partial correlation coefficients between social media metrics and a hospital's total points (ie, rank) and reputation score for both adult and children's hospitals while controlling for the bed size and time on Twitter. RESULTS: We observed significant correlations for children's hospitals' reputation score and total points with the number of Twitter followers (total points: r=.465, P<.001; reputation: r=.524, P<.001) and Facebook followers (total points: r=.392, P=.002; reputation: r=.518, P<.001). Significant correlations for the adult hospitals reputation score were found with the number of Twitter followers (r=.848, P<.001), number of tweets (r=.535, P<.001), Klout score (r=.242, P=.02), and Facebook followers (r=.743, P<.001). In addition, significant correlations for adult hospitals total points were found with Twitter followers (r=.548, P<.001), number of tweets (r=.358, P<.001), Klout score (r=.203, P=.05), Facebook followers (r=.500, P<.001), and Instagram followers (r=.692, P<.001). CONCLUSIONS: A statistically significant correlation exists between multiple social media metrics and both a hospital's reputation score and total points (ie, overall rank). This association may indicate that a hospital's reputation may be influenced by its social media presence or that the reputation or rank of a hospital drives social media followers.
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