著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
青少年は、いじめとセクシャルハラスメントの加害に従事しています。しかし、伝統的な(対面)とサイバーいじめやセクシャルハラスメントの加害の重複についてはほとんど知られていません。本研究では、高校でのこれらの形態の攻撃性の共起を評価し、社会生態学全体の要因に対する参加者の認識に基づいて中学校の予測因子を特定しました。人種的に多様な中学生(n = 3549)は、2008年春から2013年春までの4つの時点で調査されました。学校。4つのクラスが特定されました。(1)伝統的およびサイバーいじめとセクシャルハラスメントの加害で構成されるすべてのすべてのもの(n = 227)。(2)従来のいじめの加害(n = 604);(3)伝統的およびサイバーいじめの加害(n = 450);(4)低い(n = 1,261)。高レベルの怒り、自尊心、共感、ポルノ露出、伝統的な男らしさ(個人レベル)、ソーシャルサポートと親の監視(リレーショナルレベル)、およびより高いレベルの学校の帰属(コミュニティレベル)を報告した学生は増加しました他のクラスと比較した場合、すべてのクラスにいる確率。伝統的およびサイバーいじめとセクシャルハラスメントの共起を考えると、従来のコンテキストとオンラインのコンテキストを介した攻撃性の両方の形態に対処する予防プログラミングは有益かもしれません。また、この研究は、青少年の健康的な感情的および対人スキルを教えるなど、さまざまな生態学的レベルでアプローチを取り入れ、親を予防に引き込むなど、さまざまな生態学的レベルでアプローチを取り入れる包括的な予防努力の重要性を示唆しています。
青少年は、いじめとセクシャルハラスメントの加害に従事しています。しかし、伝統的な(対面)とサイバーいじめやセクシャルハラスメントの加害の重複についてはほとんど知られていません。本研究では、高校でのこれらの形態の攻撃性の共起を評価し、社会生態学全体の要因に対する参加者の認識に基づいて中学校の予測因子を特定しました。人種的に多様な中学生(n = 3549)は、2008年春から2013年春までの4つの時点で調査されました。学校。4つのクラスが特定されました。(1)伝統的およびサイバーいじめとセクシャルハラスメントの加害で構成されるすべてのすべてのもの(n = 227)。(2)従来のいじめの加害(n = 604);(3)伝統的およびサイバーいじめの加害(n = 450);(4)低い(n = 1,261)。高レベルの怒り、自尊心、共感、ポルノ露出、伝統的な男らしさ(個人レベル)、ソーシャルサポートと親の監視(リレーショナルレベル)、およびより高いレベルの学校の帰属(コミュニティレベル)を報告した学生は増加しました他のクラスと比較した場合、すべてのクラスにいる確率。伝統的およびサイバーいじめとセクシャルハラスメントの共起を考えると、従来のコンテキストとオンラインのコンテキストを介した攻撃性の両方の形態に対処する予防プログラミングは有益かもしれません。また、この研究は、青少年の健康的な感情的および対人スキルを教えるなど、さまざまな生態学的レベルでアプローチを取り入れ、親を予防に引き込むなど、さまざまな生態学的レベルでアプローチを取り入れる包括的な予防努力の重要性を示唆しています。
Adolescents engage in bullying and sexual harassment perpetration both in-person and online. Yet, little is known about the overlap of traditional (in-person) and cyber bullying and sexual harassment perpetration. The present study assessed the co-occurrence of these forms of aggression in high school and identified middle school predictors based on participants' perceptions of factors across the social ecology. Racially diverse middle and high school students (n = 3549) were surveyed over four time points from Spring 2008 to Spring 2013. A latent class analysis was used to identify classes of individuals according to endorsement of traditional and cyber bullying and sexual harassment items in high school. Four classes were identified: (1) high all, consisting of traditional and cyber bullying and sexual harassment perpetration (n = 227); (2) traditional bullying perpetration (n = 604); (3) traditional and cyber bullying perpetration (n = 450); and (4) low all (n = 1,261). Students who reported high levels of anger, self-esteem, empathy, pornographic exposure, and traditional masculinity (individual level), lower levels of social support and parental monitoring (relational level), and higher levels of school belonging (community level) had increased odds of being in the high all class when compared to the other classes. Given the co-occurrence of traditional and cyber bullying and sexual harassment, prevention programming that addresses both forms of aggression across traditional and online contexts may be beneficial. This study also suggests the importance of comprehensive prevention efforts that incorporate approaches at the different ecological levels, such as teaching adolescents healthy emotional and interpersonal skills, and engaging parents in prevention.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。