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肥満に対処し、人口の食事を改善するには、包括的な社会的対応が必要です。幅広いアクションの必要性は、食品や飲料業界など、食品環境に影響を与える重要な要因の説明責任に焦点を当てています。このホワイトペーパーでは、ビジネスインパクトの評価 - 人口レベルの栄養(BIA-obesity)ツールと、全国レベルでの肥満と人口レベルの栄養に関連する食品および飲料会社のポリシーと慣行のベンチマークのためのプロセスについて説明します。バイア肥満の方法は、主に栄養インデックス(ATNI)のアクセスの関連するコンポーネントから引き出され、食品および非アルコール飲料メーカー、スーパーマーケット、チェーンレストラン向けに開発された特定の評価基準と、国際的な推奨事項と関連するベストプラクティスの証拠に基づいて開発されました。各セクター。Bia-obesityツールを実装するプロセスには、各国で最も著名な食品および飲料会社を選択する独立した市民社会組織が含まれ、企業とのポリシーと慣行を理解し、6つのドメインにわたる各企業のポリシーと慣行を評価します。ドメインには、「企業戦略」、「製品の策定」、「栄養ラベリング」、「製品とブランドのプロモーション」、「製品アクセシビリティ」、「他の組織との関係」が含まれます。企業ポリシーの評価は、ベストプラクティスを参照して、透明性、包括性、および特異性のレベルに基づいています。
肥満に対処し、人口の食事を改善するには、包括的な社会的対応が必要です。幅広いアクションの必要性は、食品や飲料業界など、食品環境に影響を与える重要な要因の説明責任に焦点を当てています。このホワイトペーパーでは、ビジネスインパクトの評価 - 人口レベルの栄養(BIA-obesity)ツールと、全国レベルでの肥満と人口レベルの栄養に関連する食品および飲料会社のポリシーと慣行のベンチマークのためのプロセスについて説明します。バイア肥満の方法は、主に栄養インデックス(ATNI)のアクセスの関連するコンポーネントから引き出され、食品および非アルコール飲料メーカー、スーパーマーケット、チェーンレストラン向けに開発された特定の評価基準と、国際的な推奨事項と関連するベストプラクティスの証拠に基づいて開発されました。各セクター。Bia-obesityツールを実装するプロセスには、各国で最も著名な食品および飲料会社を選択する独立した市民社会組織が含まれ、企業とのポリシーと慣行を理解し、6つのドメインにわたる各企業のポリシーと慣行を評価します。ドメインには、「企業戦略」、「製品の策定」、「栄養ラベリング」、「製品とブランドのプロモーション」、「製品アクセシビリティ」、「他の組織との関係」が含まれます。企業ポリシーの評価は、ベストプラクティスを参照して、透明性、包括性、および特異性のレベルに基づいています。
Addressing obesity and improving the diets of populations requires a comprehensive societal response. The need for broad-based action has led to a focus on accountability of the key factors that influence food environments, including the food and beverage industry. This paper describes the Business Impact Assessment-Obesity and population-level nutrition (BIA-Obesity) tool and process for benchmarking food and beverage company policies and practices related to obesity and population-level nutrition at the national level. The methods for BIA-Obesity draw largely from relevant components of the Access to Nutrition Index (ATNI), with specific assessment criteria developed for food and nonalcoholic beverage manufacturers, supermarkets, and chain restaurants, based on international recommendations and evidence of best practices related to each sector. The process for implementing the BIA-Obesity tool involves independent civil society organisations selecting the most prominent food and beverage companies in each country, engaging with the companies to understand their policies and practices, and assessing each company's policies and practices across six domains. The domains include: "corporate strategy," "product formulation," "nutrition labelling," "product and brand promotion," "product accessibility," and "relationships with other organisations." Assessment of company policies is based on their level of transparency, comprehensiveness, and specificity, with reference to best practice.
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