Loading...
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America2019Aug06Vol.116issue(32)

致命的な役員が関与した銃撃における役員の特徴と人種格差

,
,
,
,
,
文献タイプ:
  • Journal Article
  • Retracted Publication
概要
Abstract

警察の銃撃における人種的格差に広く注意を払っているにもかかわらず、この問題の2つの問題が進展を妨げています。第一に、致命的な役員が関与した銃撃(FOIS)のデータベースには、役員に関する詳細が不足しているため、人種の格差が役員の特性によって異なるかどうかをテストすることが困難です。第二に、結果が人種グループのメンバーが致命的に撃たれる速度である場合、人種格差を決定するためにベンチマークを使用する必要があるという矛盾する見解があります。詳細な役員情報を含むFOIのデータベースを作成することにより、これらの問題に対処します。人種グループがベンチマークに撃たれるレートを比較するのではなく、致命的に撃たれた民間人の人種を直接予測することにより、ベンチマークの議論を避けるアプローチを使用して人種格差をテストします。3つの主要な調査結果を報告します。1)FOISの黒人またはヒスパニック系の役員の割合が増加すると、人の射撃は白よりも黒人またはヒスパニックである可能性が高く、郡の人口統計で説明されています。2)人種固有の郡レベルの暴力犯罪は、民間のショットの競争を強く予測しています。3)致命的な銃撃における反黒人または反ヒスパニック障害の全体的な証拠は見つかりませんが、さまざまなサブタイプの銃撃(例えば、武装していない銃撃や「COPによる自殺」)に焦点を当てている場合、データはあまりにも不確実ではありません。。FOISに役員と民間の情報を記録する連邦政府の政策を実施する必要性を強調します。

警察の銃撃における人種的格差に広く注意を払っているにもかかわらず、この問題の2つの問題が進展を妨げています。第一に、致命的な役員が関与した銃撃(FOIS)のデータベースには、役員に関する詳細が不足しているため、人種の格差が役員の特性によって異なるかどうかをテストすることが困難です。第二に、結果が人種グループのメンバーが致命的に撃たれる速度である場合、人種格差を決定するためにベンチマークを使用する必要があるという矛盾する見解があります。詳細な役員情報を含むFOIのデータベースを作成することにより、これらの問題に対処します。人種グループがベンチマークに撃たれるレートを比較するのではなく、致命的に撃たれた民間人の人種を直接予測することにより、ベンチマークの議論を避けるアプローチを使用して人種格差をテストします。3つの主要な調査結果を報告します。1)FOISの黒人またはヒスパニック系の役員の割合が増加すると、人の射撃は白よりも黒人またはヒスパニックである可能性が高く、郡の人口統計で説明されています。2)人種固有の郡レベルの暴力犯罪は、民間のショットの競争を強く予測しています。3)致命的な銃撃における反黒人または反ヒスパニック障害の全体的な証拠は見つかりませんが、さまざまなサブタイプの銃撃(例えば、武装していない銃撃や「COPによる自殺」)に焦点を当てている場合、データはあまりにも不確実ではありません。。FOISに役員と民間の情報を記録する連邦政府の政策を実施する必要性を強調します。

Despite extensive attention to racial disparities in police shootings, two problems have hindered progress on this issue. First, databases of fatal officer-involved shootings (FOIS) lack details about officers, making it difficult to test whether racial disparities vary by officer characteristics. Second, there are conflicting views on which benchmark should be used to determine racial disparities when the outcome is the rate at which members from racial groups are fatally shot. We address these issues by creating a database of FOIS that includes detailed officer information. We test racial disparities using an approach that sidesteps the benchmark debate by directly predicting the race of civilians fatally shot rather than comparing the rate at which racial groups are shot to some benchmark. We report three main findings: 1) As the proportion of Black or Hispanic officers in a FOIS increases, a person shot is more likely to be Black or Hispanic than White, a disparity explained by county demographics; 2) race-specific county-level violent crime strongly predicts the race of the civilian shot; and 3) although we find no overall evidence of anti-Black or anti-Hispanic disparities in fatal shootings, when focusing on different subtypes of shootings (e.g., unarmed shootings or "suicide by cop"), data are too uncertain to draw firm conclusions. We highlight the need to enforce federal policies that record both officer and civilian information in FOIS.

医師のための臨床サポートサービス

ヒポクラ x マイナビのご紹介

無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。

Translated by Google