著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
メンターシップは、教員が学業のキャリアをうまく進めるのを支援する上で最も重要な要因の1つです。しかし、効果的な指導を見つけることは非常に挑戦的であり、メンターシップの欠如は、生産性、昇進、および保持に悪影響を与える可能性があります。特に、女性は、メンターシップの欠如を、キャリアの進歩を阻害する主要な要因として特定します。ここでは、私たちの個人的な経験から描かれたメンタリングのモデルを4人の女性教員として説明し、その結果、10年近くにわたってコラボレーションが成功しました。このモデルは、以前に文献で説明されているメンタリングモデルのさまざまな要素を、ネットワークメンタリングの単一のモデルに組み合わせています。私たちのモデルは、幅広い共通の研究テーマを中心に縦断的で協力的な奨学金を促進し、個人的および学術的なハードルをうまくナビゲートすることに焦点を当てた長期的なメンターシップを提供し、あらゆる学業の教員のためのメンターシップのフォーラムを作成することを目的としています。私たちのモデルの成功への鍵、共同チーム(アスペクト)モデルとの個人的な関与による加速奨学金は次のとおりです。1)時間の経過とともに複数のプロジェクトを機能させる共有包括的な研究目標。2)定期的な構造化された会議。3)「グループ説明責任」との共同で柔軟な配置。および4)人間のつながりに焦点を当てる。この論文を書くことの目標は、私たちの経験から学んだ教訓を詳細に説明し、多くの教員、特に女性の経験を指導するのにこのモデルが効果的である理由と方法を振り返ることです。
メンターシップは、教員が学業のキャリアをうまく進めるのを支援する上で最も重要な要因の1つです。しかし、効果的な指導を見つけることは非常に挑戦的であり、メンターシップの欠如は、生産性、昇進、および保持に悪影響を与える可能性があります。特に、女性は、メンターシップの欠如を、キャリアの進歩を阻害する主要な要因として特定します。ここでは、私たちの個人的な経験から描かれたメンタリングのモデルを4人の女性教員として説明し、その結果、10年近くにわたってコラボレーションが成功しました。このモデルは、以前に文献で説明されているメンタリングモデルのさまざまな要素を、ネットワークメンタリングの単一のモデルに組み合わせています。私たちのモデルは、幅広い共通の研究テーマを中心に縦断的で協力的な奨学金を促進し、個人的および学術的なハードルをうまくナビゲートすることに焦点を当てた長期的なメンターシップを提供し、あらゆる学業の教員のためのメンターシップのフォーラムを作成することを目的としています。私たちのモデルの成功への鍵、共同チーム(アスペクト)モデルとの個人的な関与による加速奨学金は次のとおりです。1)時間の経過とともに複数のプロジェクトを機能させる共有包括的な研究目標。2)定期的な構造化された会議。3)「グループ説明責任」との共同で柔軟な配置。および4)人間のつながりに焦点を当てる。この論文を書くことの目標は、私たちの経験から学んだ教訓を詳細に説明し、多くの教員、特に女性の経験を指導するのにこのモデルが効果的である理由と方法を振り返ることです。
Mentorship can be one of the most important factors in helping faculty members successfully advance academic careers. Finding effective mentorship, however, is extremely challenging and lack of mentorship may negatively impact productivity, promotion, and retention. Women, in particular, identify lack of mentorship as a major factor inhibiting career advancement, which in turn may be one element contributing to the significant gender gaps existing in academic medicine. Here, we describe a model of mentoring drawn from our personal experiences as 4 female faculty that has resulted in a successful collaboration spanning nearly a decade. This model combines different elements of mentoring models previously described in the literature into a single model of network mentoring. Our model aims to promote longitudinal, collaborative scholarship around a broad common research theme, provide long-term mentorship focused on successfully navigating personal and academic hurdles, and create a forum of mentorship for faculty at all academic ranks. Keys to the success of our model, The Accelerate Scholarship through Personal Engagement with a Collaborative Team (ASPECT) Model, are: 1) a shared overarching research goal that allows for multiple projects to be worked on over time; 2) regular, structured meetings; 3) a collaborative yet flexible arrangement with "group accountability"; and 4) a focus on the human connection. Our goal in writing this paper is to describe, in detail, lessons learned from our experiences and reflect on why and how this model may be effective in addressing mentoring gaps many faculty members, particularly women, experience.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。