著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
背景:自閉症スペクトラム障害(ASD)の子供は、学校で複数の職業上の課題に直面しており、学校のスタッフは参加を増やすために追加のサポートを必要とします。 目的:この研究の目的は、ASDの子供と協力する学校職員を支援するために、介入への対応(RTI)を作業療法士がどのように使用できるかを特定することです。 方法:記述的定性的研究では、カナダのケベック州の職業療法士と学校スタッフのメンバーと3つの議論グループが行われ、学校活動へのASDの子供の参加に関する主な懸念と、学校関連の能力を高めようとする際に考慮すべき行動を特定しました。 調査結果:学校のスタッフは、主に頻繁な爆発と限られた自律性に関係し、多様な学校活動や文脈においてASDの子供の動機と不安が低いことに関係しています。特定された行動は、学校および作業療法士の選択、従うべきプロセス、共同実践、および必要なサポートのガイドラインを提供します。 意味:ASDの子供の参加を支援するために学校の能力を開発しようとする作業療法士には、実践モデルが提示されます。
背景:自閉症スペクトラム障害(ASD)の子供は、学校で複数の職業上の課題に直面しており、学校のスタッフは参加を増やすために追加のサポートを必要とします。 目的:この研究の目的は、ASDの子供と協力する学校職員を支援するために、介入への対応(RTI)を作業療法士がどのように使用できるかを特定することです。 方法:記述的定性的研究では、カナダのケベック州の職業療法士と学校スタッフのメンバーと3つの議論グループが行われ、学校活動へのASDの子供の参加に関する主な懸念と、学校関連の能力を高めようとする際に考慮すべき行動を特定しました。 調査結果:学校のスタッフは、主に頻繁な爆発と限られた自律性に関係し、多様な学校活動や文脈においてASDの子供の動機と不安が低いことに関係しています。特定された行動は、学校および作業療法士の選択、従うべきプロセス、共同実践、および必要なサポートのガイドラインを提供します。 意味:ASDの子供の参加を支援するために学校の能力を開発しようとする作業療法士には、実践モデルが提示されます。
BACKGROUND.: Children with autism spectrum disorder (ASD) face multiple occupational challenges in their school, and school staff need additional support to increase their participation. PURPOSE.: The aim of this study is to identify how Response to Intervention (RTI) could be used by occupational therapists to support school personnel who work with children with ASD. METHOD.: In a descriptive qualitative study, three discussion groups were undertaken with occupational therapists and school staff members in Quebec, Canada, to identify the main concerns regarding the participation of children with ASD in school activities as well as the actions to consider when attempting to increase school-related abilities. FINDINGS.: School staff members are primarily concerned with frequent outbursts and limited autonomy, along with low motivation and anxiety in children with ASD in diverse school activities and contexts. The actions identified provide guidelines for school and occupational therapist selection, the process to follow, collaborative practices, and support required. IMPLICATIONS.: A practice model is presented for occupational therapists who seek to develop school capacity to support the participation of children with ASD.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。