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Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges2019Nov01Vol.94issue(11)

私の経験では:教育者が精神疾患のある医学生をどのようにサポートできるか

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文献タイプ:
  • Journal Article
  • Review
概要
Abstract

うつ病、不安、燃え尽きの発生率が高いにもかかわらず、医学生や住民の間では、影響を受ける研修生を支援する医療教育者の役割についてはほとんど議論されていません。この招待された解説では、心的外傷後ストレス障害を持つ匿名の医学生は、前臨床および早期の臨床訓練中の彼女の経験について説明しています。彼女は、ほとんどの教育者が支援的で包括的な環境を提供するつもりであるが、多くの人がこの目標と学問的な厳格さと学生の幸福の必要性をバランスさせるのに苦労していると主張している。彼女は、他の機関の生徒をサポートするために使用される可能性があることを期待して、医学部のインストラクター、講師、および管理者によって開発されたいくつかの革新的なソリューションについて説明しています。最後に、彼女は、これらの努力が彼女を彼女のコミュニティの患者と学生のより良い擁護者にすることを可能にした方法を説明しています。

うつ病、不安、燃え尽きの発生率が高いにもかかわらず、医学生や住民の間では、影響を受ける研修生を支援する医療教育者の役割についてはほとんど議論されていません。この招待された解説では、心的外傷後ストレス障害を持つ匿名の医学生は、前臨床および早期の臨床訓練中の彼女の経験について説明しています。彼女は、ほとんどの教育者が支援的で包括的な環境を提供するつもりであるが、多くの人がこの目標と学問的な厳格さと学生の幸福の必要性をバランスさせるのに苦労していると主張している。彼女は、他の機関の生徒をサポートするために使用される可能性があることを期待して、医学部のインストラクター、講師、および管理者によって開発されたいくつかの革新的なソリューションについて説明しています。最後に、彼女は、これらの努力が彼女を彼女のコミュニティの患者と学生のより良い擁護者にすることを可能にした方法を説明しています。

Despite high rates of depression, anxiety, and burnout among medical students and residents, there has been little discussion about the role of the medical educator in supporting affected trainees. In this Invited Commentary, an anonymous medical student with posttraumatic stress disorder describes her experiences during her preclinical and early clinical training. She argues that most educators intend to provide a supportive and inclusive environment but that many struggle to balance this goal with the need for academic rigor and student well-being. She describes several innovative solutions developed by the instructors, preceptors, and administrators at her medical school, in the hope that they might be used to support students at other institutions. Finally, she illustrates the ways in which these efforts have empowered her to be a better advocate for the patients and students in her community.

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