著名医師による解説が無料で読めます
すると翻訳の精度が向上します
現在の研究では、介護者と子どもたちが学習環境で相互作用する方法と、子どもの学習成果と学習タスクとの関与との関係を調査しました。私たちは、3歳と4歳の介護者が因果システムの学習を任されている構造化された遊び環境での介護者と子の相互作用を評価しました。やり取り中に介護者がより指示的であった子どもたちは、介護者がより多くの手を逃し、子どもたちが構造化されていない探査に従事できるようにした子どもたちよりも因果システムを学びました。これらの2つのグループの子供たちは同じ時間を探索し、タスクへの同様のレベルの関与を示しています。介護者が指導を行っているが指令ではなく、他のグループのいずれよりもかなり長くプレーした子どもたちは、より深い関与を示唆しています。これらの調査結果は、子どもたちが因果学習にどのように関与するか、介護者が子どもの学習と学習プロセスへの関与にどのように貢献するかについて説明します。
現在の研究では、介護者と子どもたちが学習環境で相互作用する方法と、子どもの学習成果と学習タスクとの関与との関係を調査しました。私たちは、3歳と4歳の介護者が因果システムの学習を任されている構造化された遊び環境での介護者と子の相互作用を評価しました。やり取り中に介護者がより指示的であった子どもたちは、介護者がより多くの手を逃し、子どもたちが構造化されていない探査に従事できるようにした子どもたちよりも因果システムを学びました。これらの2つのグループの子供たちは同じ時間を探索し、タスクへの同様のレベルの関与を示しています。介護者が指導を行っているが指令ではなく、他のグループのいずれよりもかなり長くプレーした子どもたちは、より深い関与を示唆しています。これらの調査結果は、子どもたちが因果学習にどのように関与するか、介護者が子どもの学習と学習プロセスへの関与にどのように貢献するかについて説明します。
The current study investigated the relation between the ways in which caregivers and children interact in a learning environment and children's learning outcomes and engagement with the learning task. We assessed caregiver-child interaction in a structured play environment in which 3- and 4-year-olds and a caregiver were tasked with learning a causal system. Children whose caregivers were more directive during their interaction learned the causal system the best and better than children whose caregivers were more hands off and allowed children to engage in unstructured exploration. These two groups of children explored for the same amount of time, indicating similar levels of engagement with the task. Children whose caregivers were more guiding, but not directive, played significantly longer than either of the other groups, suggesting deeper engagement. We discuss these findings in relation to how children engage in causal learning and how caregivers might contribute to children's learning and engagement with the learning process.
医師のための臨床サポートサービス
ヒポクラ x マイナビのご紹介
無料会員登録していただくと、さらに便利で効率的な検索が可能になります。